Short-cuts til mine sider:

31. maj 2011

Louises Blogudfordring!

Jeg havde jo fornøjelsen af at tilbringe temmeligt mange timer med en helt masse kreative kvinder på 'lejrskolen' i forbindelse med Fyns Fedeste Forårsmarked - heriblandt skønne Louise!
Hun havde tænkt nogle interessante tanker, og dem vil jeg da lige dele med jer ... eller rettere linke til hendes blog, hvor ovennævnte blogudfordring præsenteres!

Jeg har lånt billedet af Louise som har lånt det fra Jysk.

Jeg ELSKER den slags udfordringer og er SÅ frisk på at hitte på! Jeg er derfor allerede igang med projekt nr. 2 med gardinringe ... billeder og mine tanker følger senere! ;-) (hvis jeg kan stoppe igen - mit hoved er FYLDT med skøre og sjove idéer!!)

P.s. Louise har også flere skønne blogge og er bestemt et besøg (eller flere) værd!! (Og så er hun skidesød!!) ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Jane! Jeg har modtaget skålen og stenen i dag, og jeg er helt vild med dem! 1000 millioner gange tak for byttehandlen, det var jo totalt vellykket! :D Hvornår offentliggøre du dit hemmelige æbleprojekt?

    Ha' en god dag - Pernille

    SvarSlet
  2. Hey Pernille!
    FEDT at du kan lide tingene - hvis skålen er lidt mast kan du jo altid stive den igen efter den vedlagte opskrift! :-)
    Det hemmelige æbleprojekt er vist liiiiige ved at være klart ... så vidt jeg ved mangler jeg kun selv at bidrage :-S og må vist hellere komme igang med min del af projektet! Det tager desværre lidt tid, så man kunne håbe at jeg er færdig i næste uge til at offentliggøre det hele! Håber at I som har hjulpet til bliver glade (og stolte) over at have været med! Skal i hvert fald gøre mit til at det bliver sjovt og nyt-agtigt! :-D
    Og rigtig god dag til dig også!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. Den er slet ikke blevet mast, så det er fedt :) Så kan jeg nemlig tage den i brug med det samme, jubii! Men det kan være jeg skal prøve at stive noget andet. Det er jo totalt smart!

    Jeg glæder mig til at se det :)

    Mvh Pernille

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails