Short-cuts til mine sider:

27. jan. 2012

Give-away!

Hvorfor: 
Fordi jeg har verdens bedste læsere ... og nu hele 400 af slagsen! WOW!

Hvad kan du vinde:
Jeg udlodder hele 4 gavekort á 100,- kr. til min Blogbiks. De kan bruges til både tegnede, syede, hæklede ting og som noget nyt også til design af logo eller header (prisliste kommer snart på biksen). 

Hvonår:
Jeg trækker de heldige vindere søndag d. 4/3 ved sen eftermiddag/aften


Hvordan:
Alt du skal gøre for at vinde er at skrive en lille glad kommetar. Da det er en give-away kræver jeg ikke mere af jer, men er du ny her, må du naturligvis gerne melde dig som læser og jeg bliver SÅ glad hvis du har lyst til at dele det glade budskab på din blog eller på Facebook (og brug gerne mit billede) - men det er som sagt ikke noget krav!





Ha' en helt vild lækker dag!
♥ 


66 kommentarer:

  1. Nice vil jeg da gerne vinde jeg er venner med dig på facebook er fastlæser m.m. og jeg elsker de ting du laver så håber jeg kan være en heldig vinder (:

    Knus

    SvarSlet
  2. Yes! Jeg har glædet mig sådan til din giveaway. Du ved formodentlig godt, at jeg er din no. 1 fan, men jeg siger det gerne igen: Jeg er tosset med dine ting. Og dig! Hurra :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at læse sådanne glade kommentarer her i det kolde møgvejr vi har her idag, men så er det dejligt at kan sidde indendørs og surfe rundt her på boggene he he he. Vild da helt sikkert elske at vinde også.
    Há en pragtful week-end alle sammen.

    SvarSlet
  4. Man kan da kun blive glad når man ser at du udlover gevinster fra din blog-shop, fordi det er sådan nogle skønne ting du laver... Så jeg er helt klart med og håber på at jeg er en vinder... :o)

    SvarSlet
  5. Så gjorde du det alligevel - ihhh, selvfølgelig vil jeg gerne være med - og et gavekort til lidt af hvert - er da meget særdele flot tanke.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Jeg er bare SÅ klar til at vinde. Men jeg ved da ikke rigtig om jeg vil dele dig med andre.... he he!
    Elsker dine streger og kreative univers og så er du jo underskøn oveni :-)

    SvarSlet
  7. Uuuuh sikke en skøn giveaway... jeg har længe læst på sidelinien og luret på dine finurlige streger..

    SvarSlet
  8. Jeg er med!!! STORT tillykke med de 400 faste læsere. Det er fuldt fortjent! Ihhh hvor jeg håber jeg vinder så jeg kan få endnu flere ting med din skønne skønne streg!

    SvarSlet
  9. Juhuu, det er da en fantastisk give-away:):) Jeg er med og krydser fingre og tæer:):)

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 400! :) Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med :-)
    Linda, nezlein78@gmail.com

    SvarSlet
  12. Uh jeg vil rigtig gerne være med her - naturligvis! :)

    SvarSlet
  13. Jeg bliver altid glad af dine finurlige streger og gode ideer, Jane. Jeg er med:)

    SvarSlet
  14. Uhh... Den er sej! :o)

    Jeg X'er mine små tykke pølsefingre, for at jeg bliver en af de heldige vindere!


    /Pia

    SvarSlet
  15. Jeg er også en af de 400 der følger med her på bloggen. Dejligt med inspiration til nye kreaprojekter!
    :-) Lisa
    lisabrask@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg kigger altid lige forbi hvis jeg mangler lidt inspiration eller et godt projekt :D

    SvarSlet
  17. Tillykke med de (vildt) mange læsere! :-) Jeg vil da mægtig gerne vinde.

    SvarSlet
  18. det lyder spændende, du har så mange skønne ting, såå håber jeg vinder. ellers må jeg til lommerne:)

    SvarSlet
  19. Yay - jeg vil rigtig gerne vinde et gavekort til nogle af dine skønne ting!

    SvarSlet
  20. uha denne her give away vil jeg gerne vinde :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  21. Hep hep, jeg er vild med dine ting - og forstår godt du er så populær!
    I'm in!

    SvarSlet
  22. Sikke en dejlig give away, er ny læser, men tror jeg bliver hængende lidt endnu

    SvarSlet
  23. Fantastisk giveawawy! Håber jeg vinder - der er jo skønne ting at bruge sådan et gavekort på.

    SvarSlet
  24. fedt! en skøn give away hvor jeg helt klart krydser alle mine fingre og tæer og håber jeg render med en af gavekortene:)

    SvarSlet
  25. Niceynice!

    Melder mig under fanen af håbefulde bloggere og bloglæsere, der bare SÅ gerne vil vinde din fine give away ;0)

    SvarSlet
  26. Man skulle da være et skarn hvis man ikke ville være med dér! :)
    Tillykke med de 400 læsere.

    De bedste hilsner
    Anne

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 400, søde Jane! Og jeg ville da elske en række Brilleting herhjemme :-)

    SvarSlet
  28. Hej
    Har lige meldt mig som fast læser på din side, det er nogle skønne ting du laver.
    Hilsen Gitte H.

    SvarSlet
  29. Det er sådan en herlig streg du har. Kunne godt tænke mig at være med i giveawayen.

    SvarSlet
  30. Gratulerer med så mange lesere! Jeg kan godt forstå hvorfor du har så mange ;o)

    SvarSlet
  31. Uh som jeg da gerne gad vinde et gavekort til din biks...så please!

    SvarSlet
  32. Virkeligt lækker præmie, jeg vil helt klart gerne være med :D

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Stort tillykke med alle de dejlige læsere! :) Jeg vil frygteligt gerne være med i din skønne give-away!

    Rigtig lækker dag til dig også! :)

    SvarSlet
  34. Smider straks et lod i puljen - jeg er simpelthen så glad for de små nisse brocher og ærtepose nisser som jeg købte før jul - så er der chance for at vinde er gavekort til dine lækkerier så er jeg i hvert fald med på legen :-)
    Mvh Lene

    SvarSlet
  35. Tillykke med de nu efterhånden over 400 læsere...
    Jeg ville elske at vinde et tilskud til brug på dine små finurligheder...

    Hilsen Mette

    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  36. uuuuuuuuh det vil jeg gerne vinde. Krydser mine pølser og håber.

    Mvh Mette Marie

    SvarSlet
  37. Det skulle da være min største fornøjelse at fyre 100 vundne kroner af i din shop Jane! Håber, jeg er heldig! Tillykke med de 400!

    SvarSlet
  38. det vil jeg meget gerne vinde;-)

    SvarSlet
  39. Jubiiii -det vil jeg elske at vinde! Jeg købte et bogmærke af dig til julemarekedet i Horsens. Det er så fint og sjovt

    Håber jeg vinder!

    Hilsner fra Mie mieras8@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg vil da også gerne være med i konkurrencen :)


    Hilsen

    Michael
    htc reparation
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet
  41. Det er da lige en give away for mig ;)
    Jeg skal nok linke fra bloggen.

    SvarSlet
  42. Det kunne da være så fedt at vinde! Du har en vildt cool streg!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  43. Sikke en fin give away..
    God aften til dig...

    Vh Tanja som er glad efter en tur ude i sneen med den store.. Det var forfriskende nu hvor den har stået på sygdom med den mindste et par dage.

    SvarSlet
  44. Tillykke med de 400 ;O) Super fin giveaway! Glæder mig til at læse med her ;O)

    SvarSlet
  45. Jeg vil selvfølgelig være med, er pjattet med dine ting og har haft glæden af at få en påfugl af dig tidligere som jeg bare elsker at se på!

    SvarSlet
  46. Hej! Grattis till så många följare! :) Jag vill gärna vara med i utlottningen. Kram från Sverige :)

    SvarSlet
  47. jeg er helt klart også med i kampen om et skønt gavekort!!

    SvarSlet
  48. jeg er også med da
    sikke mange læsere du har stort tillykke

    SvarSlet
  49. Følger med hver uge... Der er så hyggeligt herinde :-)

    Jeg har også en Give Away indtil 29. februar på http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post14

    SvarSlet
  50. Jeg vil også være med :) Dejlig give away og tillykke med de 400..

    med-saks-og-lim.blogspot.com

    SvarSlet
  51. Sikke en skøn give away... jeg vil mægtig gerne shoppe løs i dit farverige univers ;)

    SvarSlet
  52. super lækker giveaway I'm in(:

    kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  53. Åh, jamen jeg vil gerne være med. Krydser fingre og smiler.
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  54. Hvorfor ser jeg først denne fantastiske giveaway nu??

    Deltager selvfølgelig!

    I kan også tjekke min GIVEAWAY her hvis i lyster:
    http://kreativitetligemedhygge.blogspot.com/2012/02/give-away.html

    SvarSlet
  55. Hej Jane!

    jeg vil også meget gerne vinde et gavekort og melder mig da også lige under fanerne som fast læser :)

    Kh Eva/-by Louley Inc.

    SvarSlet
  56. Hej Jane.

    Kan da vidst lige på et hængende hår nå, at være med i din fine give away :o) Krydser hvad krydses kan imorgen :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  57. Det skal jeg da være med i lodtrækningen om. Og når det heldigvis med et lille døgn. Jeg ved godt, hvad jeg vil bruge Gavekortet til :) vh trine

    SvarSlet
  58. Er vild med din streg! Så 100 kr i tilskud til indkøb i din shop ville være fantastisk!

    SvarSlet
  59. Selvom jeg vandt dine kort til kreadag vil jeg meget gerne have mere af dine smukke ting ;-)

    SvarSlet
  60. Hov... Kan da heldigvis lige nå at være med her. Tillykke med dine mange læsere (0:
    Er vild med din streg, men det ved du jo (0:
    Knus Sanne

    SvarSlet
  61. Jeanette Northeved4. marts 2012 kl. 09.59

    Elsker dine ting, så er superglad for at have chancen for at vinde en af dine ting :o)

    Mange hilsner Jeanette

    SvarSlet
  62. Mig, mig, mig..Ta' mig.. :)
    Tillykke med de faste læsere... :)

    SvarSlet
  63. Havde slet ikke set at du havde en give away, så det var godt at du lige kom med en påmindelse, for jeg ville da helt vildt gerne vinde 100 kr. jeg kan bruge på dine fine ting.

    SvarSlet
  64. stort tillykke med alle de faste læsere, jeg vil mægtig gerne vinde mugligheden for at få fingre i nogle af de fine ting du laver

    maja

    SvarSlet
  65. Tillykke med de mange læsere! Jeg vil gerne være med i din giveaway :D

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails