Short-cuts til mine sider:

6. sep. 2012

Efterårssalg med et skvæt neon!

I anledning af efterårets komme (det er faktisk min alleryndlings-årstid!), så sætter jeg mine illustrationer med neon-skvæt til salg!

Du kan erhverve dig en A5 illustration, trykt på lækkert akvarelpapir og med håndmalede neondetaljer for kun 50,- kr. + porto!

Har du i stedet lyst til at købe lidt mindre dobbeltkort med tilhørende kuverter, trykt på hvidt karton og også med håndmalede neondetaljer, så kan 2 stk. blive dine for kun 30,- kr. + porto!


Og er du til gode tilbud og pakkeløsninger kan du købe 
BÅDE illustration og 2 stk. kort for 70,- kr. + porto!

Send mig en mail på jane.agesen(snabela)gmail.com med din adresse hvis du er interesseret, og jeg sender betalingsoplysninger!
Alle forsendelser sendes som B-post!

2 kommentarer:

  1. Sikke fine tegninger :)

    SvarSlet
  2. Jeg passer på min fine blomst med flotte neondetaljer.. Den er bare lige i øjet o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails