Short-cuts til mine sider:

26. jun. 2012

Vi skal lave bøger ...

... og det er en af årsagerne til at jeg har været temmelig meget fraværende her på bloggen - både fysisk og mentalt!
Overskriften på dette indlæg er helt nøjagtig magen til overskriften på den mail som Emilie og jeg fik fra det forlag, som netop har godkendt hendes synopsis og mine skitser til vores første bog (forhåbentlig ud af mange)!

Jeg har været overvældet, nervøs og indtil flere gange i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet var god nok, men heldigvis har skønne Emilie (som jeg er evigt taknemmelig for overhovedet at have fået muligheden) og jeg kunnet være nervøse sammen og klappe hinanden på skuldrene og er derved komme helskindede igennem både den første omgang 'kreativ proces' og den grusomme ventetid.

Og nu er det så besluttet - vi er blevet godkendte og skal lave et undervisningsmateriale om grammatik, og jeg GLÆDER mig til at kaste mig ud i projektet ... Især sammen med Emilie! Det kan KUN blive godt!

16 kommentarer:

  1. Tillykke, den bog glæder jeg mig til at se, jeg underviser i dansk og dansk grammatik på mellemtrinnet. Hvilket alderstrin er bogen rettet mod?

    Kh Mia

    SvarSlet
  2. stort tillykke til jer :)

    SvarSlet
  3. Wauw, tillykke, tillykke! Det er da en stor begivenhed :)

    SvarSlet
  4. Jamen det KAN da kun blive godt! Og hvor glæder jeg mig bare til at se det! Jeg er - som dansklærer - også meget interesseret i at vide, hvilket klassetrin det henvender sig til? ;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Fedt, fedt, FEDT! Tillykke! Hvor er i seje :)

    SvarSlet
  6. Ihhhh Jane hvor er det vildt. Stort stort tillykke!!!! Hvor er du sej.

    SvarSlet
  7. Hvor sejt! Og jeg vil selvfølgelig anbefale bogen til Rasmus' dansklærer ;)

    SvarSlet
  8. Det er Så skønt at læse alle de søde kommentarer på bloggen her - især når man nu er anden halvdel af set-uppet ;-)
    Og så kan jeg vist også godt tillade mig at fortælle, at klassetrin er 5-6 kl alt efter, hvor langt ens elever er i grammatikken ... nogen der har lyst til at afprøve det i august, må gerne smide en kommentar til Jane eller jeg :-)

    SvarSlet
  9. SEJT! Kunne ikke forestille mig en der var bedre til at illustrere undervisningsbøger som fanger eleverne. Du er så hamrende dygtig, Jane!

    SvarSlet
  10. Yes! Hvor ER det bare godt. Og fortjent! Jeg er sikker på, det blir en stor succes :-)

    SvarSlet
  11. Fantastisk nyhed Jane! MEGA MEGET tillykke, det er så velfortjent :)

    SvarSlet
  12. Årh, hvor er I bare søde! Tusind tak fordi I deler begejstringen med mig og Emilie!
    Der kommer snart et indlæg hvor jeg skriver lidt mere om vores behov for at afprøve materialet i august, så interesserede lærere på mellemtrinnet skal liiiiige følge med!
    Og så glæder jeg mig i det hele taget til at få travlt på den fede måde! Så bær lige over med at mængden af indlæg nok daler lidt i de næste par måneder!
    Tak igen for jeres dejlige beskeder!

    SvarSlet
  13. Hvor lyder det spændende Jane!! Kan udmærket forstå din mave-kriller men "god nok"? Du er da den sejeste til opgaven!!! Glem ikke det i processen...

    SvarSlet
  14. Tusind tak, søde Helle. Det kan godt være at du udefra synes at jeg er helt perfekt til opgaven, men jeg må vist erkende at ham Jante har haft fat i mig så mange gange efterhånden at jeg har svært ved helt at slippe fri. Håber at det kommer med erfaringen ... som der forhåbentlig venter masser af i fremtiden! :-)
    Skal nok huske at du synes at jeg er sej! ;-)

    SvarSlet
  15. Neiiiij! Hvor er det stort. Tillykke med den super fede nyhed, Jane. Jeg har misset det mens jeg lå nede i den spanske sol. Jeg håber du giver ham Jante nogle bank, så han holder sig væk. Når han kommer luskende, så husk på at vi er mange, der gerne bakker op. Ih hvor jeg glæder mig til at se, hvad I finder på.

    SvarSlet
  16. Fantastisk Jane! Stort tillykke, hvor er det - ja, fantastisk for jer :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails