Short-cuts til mine sider:

21. jun. 2012

At glæde andre!

Dette indlæg handler om at glæde andre ... om nogle som har glædet mig og om muligheden for at sprede lidt kærlighed ud til dem, som kunne have brug for lidt ekstra.

Først og fremmest er der dumpet 2 überlækre pakker ind ad min dør. Det er 2 pakker fra pakkelegen, fra hhv. Camilla og Pernille ... og DAMN, hvor blev jeg glad!!!

Camillas gave havde jeg faktisk set før jeg fik den. Hun havde nemlig blogget om den vildt fantastiske make-up-pung et par dage før jeg fik den, men jeg vidste jo ikke om det var mig der var den heldige modtager. Det VAR det jo heldigvis, og for dælen, hvor er den lækker! Jeg elsker farven, designet og at den er SÅ flot syet! TUSIND tak, søde Camilla ... også for det dejlige kort og de søde ord! ;-)


Pernilles gaver bestod af 2 af hendes LÆKRE dåser, som jeg længe har kigget sukkende efter ... og de har bare de skønneste farver, som passer fint ind på mit spisebord! Her har jeg nemlig - i den ene ende - et organiseret krea-rod, hvor dåserne med sikkerhed kan hjælpe mig med at få styr på de mindre nødvendigheder som målebånd, sekundlim, limstift og små neonmaling-tuber! Man kan ALDRIG få for mange smukke opbevarings-genstande! Og så var der også 3 rigtig søde og skønne fyrfadsstager - hæklet i lilla og hvid. Uhmmmmm! Jeg glæder mig allerede til at tænde dem en lun sommeraften på terrassen! TUSIND skide tak, skønne Pernille ... dejlige gaver!





Og så har jeg fået et tip fra søde Helle! Hun har sat sig for at indsamle bidrag i form af gaver til projekt "GLÆD BØRNENE" og du kan læse meget mere om Helles indsamling af gaver og selve projektet lige HÉR!
Til og med d. 8/7 kan du sende gaver som egner sig til børn mellem 0 og 17 år. Hvis du er interesseret i at hjælpe, så send en mail til Helle, og hun sender sin adresse til dig.

altmann1982(snabela)gmail(punktum)com


Vi plejer at kunne så urimeligt meget sammen her i Blogland
 - håber at vi også denne gang kan få delt ud af vores kreativitet og kærlighed!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails