Short-cuts til mine sider:

11. jun. 2011

Er du VIMMER!??

Jeg ville liiiige minde om min Give Away - som trækkes i morgen - da jeg opdagede at der lige nu er 78 tilmeldte!

78!!! 
Jeg er helt på røven over hvor mange der har lyst til at deltage! 
Glad, beæret og stolt!!

Smid en kommentar HÉR og tilmeld dig som fast læser (hvis du ikke allerede er det) for at deltage!


Derfor vil jeg - udover at minde om min Give Away - smide et gavekort på 100,- kr. i puljen som 2. præmie til endnu en skøn og heldig læser! ... For I er fand'me for dejlige!! :-) ... hehe, og der er så MANGE af jer!! Lucky me!!

Sov godt og drøm skønne drømme, når I kommer så langt, Blogland!

2 kommentarer:

  1. Ja man føler sig heldig.. Men du har jo også en dejlig blog og er særdeles kreativ og positiv, denne evne alene kan samle mange - i hvert fald mig.. Glæder mig over at mødes med andre i blogland..Have a nice day.. Glæder mig til din lodtrækning:0)

    SvarSlet
  2. Har jeg husket at tilmelde mig? Ellers vil jeg bare sige at jeg er helt med ;o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails