Short-cuts til mine sider:

12. maj 2011

Jamen, det skal sgu da fejres!!

Efter en weekend i Odense er min læser-skare (indtil videre) vokset med mindst 20! Og dermed har jeg nu rundet de 200 læsere!! 200!! Det er dælenfis'me vildt! Særligt fordi jeg stadig godt kan huske hvordan det var at være ny blogger og glædes over at jeg havde mere end 20 læsere! ;-)

Og fordi der er SÅ mange af jer, og I er så helt igennem fantastiske til at kommentere og involvere jer i det jeg laver, så skal det altså fejres!!

I den anledning skyder jeg en Give Away igang! Det eneste der skal til for at deltage er at du er én af mine faste læsere og at du smider en besked herunder!

Skulle du få lyst til at linke på din blog eller FaceBook, så er du bare ekstra dejlig, men det er ikke noget krav! :-)


Jeg kan godt lide at give ting væk som jeg véd modtageren bliver glad for, så derfor kan du hér vinde 200,- til brug i min nye Blogshop - så kan du selv vælge hvad du gerne vil have, og så véd jeg at vinderen får lige hvad hun/han ønsker sig! (Og jeg betaler naturligvis portoen!)

Ha' en ualmindelig lækker dag, Blogland!!

90 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne deltage i din give away. Du laver nogle fine ting og jeg kan nemt købe for beløbet. Nu håber jeg bare at jeg har lidt held med mig.

    Ha en god dag. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 200 læsere. Jeg vil gerne deltage, det kunne jo være at man er heldig :-D

    SvarSlet
  3. Det var dog en dejlig give away.. Og du har jo masser at byde på.. jeg er i forvejen fast læser og vil mægtig gerne deltage..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Eej, hvor sejt, jeg følger din blog i forvejen, men vil da gerne være med i en Give Away :-O))
    Jeg vil straks vælge noget af dine fine ting i Shoppen, måske er jeg heldig.

    Hav en god dag.

    SvarSlet
  5. Jamen dog søde Jane. Stort tillykke med 200 faste læsere. Og ja, det er ligeså fantastisk som ens første par læsere :)
    Vil også rigtig gerne være med i give away :)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Jane din gøjler! Det er vel fortjent. Håber selvfølgelig det er mig der vinder
    kh ;Laura

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 200 læsere.. Jeg deltager rigtig gerne i din give away.. Knus Lykke

    SvarSlet
  8. Fedt med de mange læsere.
    Jeg vil meget gerne deltage.
    Mvh. Mette Volf

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne deltage i din fine give-away:)

    SvarSlet
  10. Tillykke med de nye læsere!
    Jeg vil da også gerne vinde og har linket til dig fra min blog (godt nok har jeg ikke så mange læsere, men lidt har jo også ret) ;)

    SvarSlet
  11. Har lige bestilt bogmærker hos dig - men vil gerne deltage. Hilsen en med meget få - men søde læsere : )

    SvarSlet
  12. Kære Jane. STORT tillykke med de mange læsere, hvor er det fedt for dig. Jeg vil selvfølgelig også gerne vinde et gavekort til at shoppe i din lækre biks.

    Knus Line

    SvarSlet
  13. Tillykke med alle læserne :-)
    Jeg vil også gerne være med i din Give Away!
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  14. Tillykke med alle læserne. Kan godt forstå du er stolt.
    Jeg deltage og linker gerne. :O)

    SvarSlet
  15. stort tillykke, håber på held:)

    SvarSlet
  16. Hej Jane
    Tillykke med de 200 læsere. Det må være vildt at nå så mange...jeg har selv endnu kun 14, som jeg er vildt henrykt over :-)

    Og sikke et tilbud du kommer med....det er jeg da helt med på. Kan sagtens bruge for 200,- af dine skønne billeder!
    Så jeg melder mig straks :)

    SvarSlet
  17. Tillykke tillykke med de 200 læsere :)
    Selvfølgelig vil jeg gerne være med i din giveaway - jeg var jo fast læser numero uno!!

    Knus fra Tine

    SvarSlet
  18. Tusind tillykke med de mange læsere.
    Om man har mange eller (som jeg) få læserne, så er det jo altid dejligt når der er nogle der vil følge ens blog ;-))))

    Selvfølgelig vil jeg gerne være med i din give-away. Det er jo super-skønne ting du laver :-))

    SvarSlet
  19. Gratulerer! Jeg blir så klart med på feiringen :)
    klem

    SvarSlet
  20. Yay! Hvor lækkert :-) Jeg linker lige herind.

    SvarSlet
  21. Tag mig.
    Tag mig.
    Tag mig.

    ... for jeg vil så gerne vinde.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  22. Det lyder skønt. Jeg håber jeg bliver den heldige.

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 200...det er lidt vildt... :o)
    Jeg vil rigtig gerne være med...og vinde selvfølgelig... ;o)

    SvarSlet
  24. Kan man mon være heldig hos dig to gange? Elsker stadig den sidste gevinst, så tager chancen denne gang også. Måske det er tid til de længe ønskede uglesten? Tillykke med de mange nye læsere. Kan sagtens forstå de strømmer til med alle dine herligheder :o)

    kh. Irene

    SvarSlet
  25. Jeg fejrer da gerne sammen med dig ;0)
    Jeg er med

    SvarSlet
  26. Hej, super fine ting du har, så dig på markedet:-, så jeg vil rigtig gerne være med.
    Kh Dorte

    SvarSlet
  27. Aj, hvor fint. Vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  28. jeg deltager gerne i din give away den er skøn :)

    SvarSlet
  29. Tillykke med alle os faste læsere !! Du har også en rigtig dejlig blog, så ikke noget at sige til det. Ville elske at kunne shoppe løs, så derfor må jeg naturligvis være med her :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil da også gerne være med her..
    Der er mange fine sager, så er det bare at håbe på, at jeg bliver trukket...Wuhuu..
    Rigtig god weekend

    Birdie

    SvarSlet
  31. Jeg vil også være med.. Jeg har dog lige købt dine smukke saml selv ugler.. Men jeg kan sagtens finde andre ting jeg slet ikke kan undvære.

    Maria

    SvarSlet
  32. Hep gey, og Møjn i´æ døjner! Sikke en fin give away, søde Jane. Jeg deltager gerne, og kryder fingre for lidt lykke og held.

    SvarSlet
  33. Jeg vil også gerne være med! Og tillykke med de maaaange læsere, jeg er selvfølgelig en af dem :) Selv har jeg 6. Hi hi... Men det er også bare nogle vildt skønne - og finurlige ting, du laver.

    SvarSlet
  34. Jaa, for en god give away Jane. Jeg vil også gerne være med :)

    SvarSlet
  35. Jeg skal da helt sikkert være med i din give away ...kan finde en masse jeg kan bruge blandt dine skønne ting!

    SvarSlet
  36. Jeg ville elske at vinde - sikke en fed giveaway!

    SvarSlet
  37. Ihh jeg melder mig da helt sikkert med på denne Give Away (skriver lige en kommentar på blog biksen også) :-)

    SvarSlet
  38. Det var da en skøn give away!
    Jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  39. Jeg melder mig helt på banen XXXXX Kh Dorte

    SvarSlet
  40. Wauv...den vil jeg gerne vinde. Der er jo mange skønne ting at vælge imellem...Skønt med de mange læsere - tillykke!

    Go' aften..

    SvarSlet
  41. Ja jeg vil være med. Elsker dine fisk....:-)

    SvarSlet
  42. JA TAK!!!! Jeg ved lige hvad jeg skal vælge :)

    SvarSlet
  43. Åh Jane, jeg er da helt sikkert nødt til at være med her. Jeg fik jo slet ikke købt nogle af dine skønne sager med hjem fra markedet.. Fingrene er krydset!

    SvarSlet
  44. Jeg vil også rigtig gerne deltage, for du laver så fine ting :-)

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  45. Sikke en god idé! Jeg ville elske at handle lidt i din butik :)

    SvarSlet
  46. Jeg vil SÅ gerne være med! Jeg er helt vild med din streg og dine idéer. Apropros give away - se indlæget hos mig med en stor undskyldning!!!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  47. Jeg vil da rigtig gerne være med.
    Mvh Åsa

    SvarSlet
  48. Tillykke med alle læserne, 200 stk er nu noget af en forsamling :o)
    (vi er andre som bare har 9 faste læsere ;o))

    Jeg er klart med i din skønne give away :o)

    SvarSlet
  49. Hold da op en fin blog og en dejlig give away. Så vil mere end gerne deltage.

    God dag

    SvarSlet
  50. Bare det er mig der vinder - jeg har nemlig allerede fortrudt at jeg sendte den dejlige fisk til min veninde ;-)
    Og tillykke med alle læserne - jeg har også lagt mærke til at der er kommet lidt flere til på min blog. Godt at vide at folk lægger mærke til en når man er på marked :-)

    SvarSlet
  51. Ej, hvor er det nogle fine ting man kan købe i din blogshop, jeg ville super gerne vinde en af billederne med uglen på!! Jeg er helt tosset med ugle:P Jeg krydser fingre og håber på at jeg vinder!

    SvarSlet
  52. Ikke et dårligt tidspunkt at finde herind på så :) Jeg vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  53. Jeg var da forsvundet. Men vi prøver igen. Håber det blir mig, der vinder :)
    Hanne

    SvarSlet
  54. Du laver sådan nogle fine ting! I'm in!:)

    SvarSlet
  55. Nøj hvor lækkert :-) Jeg vil meget gerne være med.
    Måske du også har lyst til at være med i min?

    SvarSlet
  56. Ejjj hvor fin, der er mange af dine skønne ting jeg kunne ønske mig og selvfølgelig er jeg fast læser:) Krydser mine fingre, tjek også min give away, måske den er noget for dig :)

    SvarSlet
  57. Jeg vil da også gerne være med, bedre sent end aldrig mvh ulla-badulla

    SvarSlet
  58. Hvor er din blog bare fin. Kunne desværre ikke selv komme på marked denne gang, men har hørt om dine fine stand fra en anden, så nu er jeg også fast..:-)
    Vil også meget gerne være med:-)
    Kh
    Anita

    SvarSlet
  59. Et kæmpe stort tillykke med de mange faste læsere! Det er nu ganske velfortjent - du har altid lidt godt humør i overskud, som du rundhåndet drysser ud over blogland. Bliv endelig ved:-)
    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  60. Fantastisk præmie, jeg er med :)

    SvarSlet
  61. Tillykke med de 200 faste læsere. Jeg kan også huske de første 20 - og ja nu har jeg 350. Skønt!

    Jeg vil mægtig gerne være med på din fine giveaway!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  62. Vil meget gerne være den heldige.. :D
    Tillykke med de 200.. som nu er blevet til 240 ;)

    Ajnat.dk

    SvarSlet
  63. Nu har du i hvert fald 201 læsere :) Flot blog du har.

    Kh Louise

    SvarSlet
  64. Åh jamen jeg ELSKER dine ting så det vil jeg vildt gerne vinde :D Og os stort tillykke her fra :)

    http://chhans-tegneblog.blogspot.com

    SvarSlet
  65. Åh Gud!! Fantastisk give away og fantastisk blogbiks!! Please ta mig, ta mig, ta mig :o) :o)

    SvarSlet
  66. please lad det blive mig - kunne bruge rigtigt mange penge i din shop - elsker dine strygemærker og dine fiske puder og dine...........

    SvarSlet
  67. Ej altså sikke da en fantastisk Give Away, den vil jeg da skisme gerne være så heldig og vinde :) Og tillykke med alle læserne, det må være fantastisk, og nu er du næsten oppe på 250 :)

    SvarSlet
  68. Jubiii jeg vil MEGET gerne deltage! Ved lige hvad jeg skal have hvis jeg vinder. :-) ihh hvor jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  69. Sikken en skøn give away - jeg vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  70. nu kunne jeg endelig melde mig som fast læser, og være med i konkurrencen :)
    lækker giveaway! vil gerne være med :)

    SvarSlet
  71. Självklart vill jag ta chansen i din GiveAway, du har så mycket fint i din lilla shop som jag gärna skulle vilja ha! :)

    Hoppas på tur! (jag länkar också) :)

    SvarSlet
  72. Tillykke med de mange læsere - godt klaret :-) Jeg vil meget gerne deltage i din give away! KH Regitze

    SvarSlet
  73. sikke en god ide til en give away!! Jeg var allerede fast læser inden forårsmarkedet, men du har virkelig fået god omtale af mange efter markedet. Jeg vil elske at vinde et gavekort til din spændende butik :D

    SvarSlet
  74. Truti trut - kan da lige nå at være med i denne skønne Give Away ;o)

    God Pinse

    SvarSlet
  75. Hvordan i alverden ku jeg ha overset denne skønne give away?!? Jeg vil MEGET gerne deltage :-)

    SvarSlet
  76. Ihh - godt jeg lige nåede at komme med på vognen!!! Træk mig!! :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  77. Jeg kan da også lige nå et være med ,)

    SvarSlet
  78. Uuuuuh, sikke en fin konkurrence, den vil jeg da vildt gerne vinde... Krydser fingre for at blive den heldige.
    Kh Mia

    SvarSlet
  79. Det vil jeg da gerne vinde, du laver så fine ting.

    maja

    SvarSlet
  80. Tillykke med de mange faste læsere. Jeg er med:-)

    SvarSlet
  81. Hallo her må jeg da være med :0)

    SvarSlet
  82. Jubiii! jeg er vild med dine saml-selv ugler!! træk mig!!

    SvarSlet
  83. Jeg MÅ simpelthen bare vinde et gavekort til dine fede ting....
    Har selvfølgelig meldt mig som fast læser.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  84. Hvis jeg kan nå det endnu så vil jeg gerne være med :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  85. Mysticia kommer med som sidste deltager, og SÅ ER DER LUKKET FOR TILMELDINGER!! :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails