Short-cuts til mine sider:

10. jan. 2011

JUBIIIIIIIII, midt i en masse sygdom!

Jeg er syg og den lille er syg - og som om det ikke var nok, så har vi mindst 2 forskellige sygdomme i fuldt flor - HVER! :-s

Derfor synes jeg lige jeg vil dele en HELT igennem FANTASTISK ting med jer! Jeg skal med på marked i Pakhus 16 i Odense til maj, sammen med hende hér, og hende hér!!
Det bliver SÅ fedt, og jeg glæder mig rigtig meget.

I november var jeg en tur forbi julemarkedet, og blev så begejstret, at jeg lovede mig selv at komme næste jul. MEN inden da bød sig muligheden for at deltage i det kommende forårsmarked - ovenikøbet sammen med et par skønne og super-kreative kvinder - og vi har fået grønt lys af Lis, som er med-arrangør, så nu skal der fanden fis'me produceres!!

Lur mig, om der ikke kommer et par indlæg om hvad jeg tager med inden da - der er heldigvis lidt tid til maj!

Rigtig lækker mandag til alle ved godt helbred, og god bedring til mine ligesindede! :-) 

10 kommentarer:

  1. God bedring til jer!!
    I kan jo så håbe, at de 4 sygedomme gør det ud for de dårligedomme, I er tildelt i dette år, og derved går fri resten af 2011 ☺

    Det lyder spændende med en stand på markedet. Jeg har læst mange der roser markedet i Odense op i skyerne... så måske man skulle gøre det til en udflugt ☺

    SvarSlet
  2. Fedt, at I har mod på markedet! Det lyder til at have været helt fantastisk til jul, så det bliver spændende for jer at deltage i!
    God bedring til jer sygdomsramte,
    fra Line

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring :-)
    Har sat i kryds i kalenderen, må da vist til Fyns land til maj og se alle jeres skønne kreative ting!
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. God bedring herfra.

    Og så ses vi til forårsmarkedet, jeg kommer også med en stand og glæder mig som et lille barn :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Jeg kommer nok ikke lige så langt, men glædre mig til at se billeder.

    SvarSlet
  6. Arj - god bedring til jer! Det duer da ikke at være syg :-( Jeg har (knock knock knock) ikke været ramt i laaaang tid, men føler med dig. Håber snart at I er raske igen. Og JA - det marked der - det bliver SÅ godt! God karma her fra.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. :-) Tusind tak for de skidesøde kommentarer. Jeg har desværre fået det lidt værre idag (!) og lillemand har det bare stabilt dårligt (!!!), men jeg håber at du har ret, Maja, i at det bare lige er alle årets dårligdomme der vælter ned over os her i januar, og at resten af året måske bliver lidt mere stille og roligt.
    Glæder mig til at se de af jer, der kommer til markedet - er sikker på at stemningen nok skal blive FED!
    Ha' en super tirsdag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  8. Hej Jane
    Håber der er lidt bedring på vej!!
    Vil lige fortælle at nu er jeg ENDELIG gået i gang med 2 stk anorakker, så nu er der lysere tider for forårsovertøjet;-)
    Og vil lige skyde ind at jeg ikke har glemt din bog, skal lige få taget nogle kopier i næste uge så du kan få den igen.

    Hav en forhåbentlig god dag..

    KH Berit

    SvarSlet
  9. Hey Berit!
    Jo, tak - idag leger Adam da lidt selv, så det ser vist lidt bedre ud!
    Glæder mig til at høre mere om anorakkerne ;-) og bare rolig med bogen. Har ikke planer om at hækle noget til markedet, så behold den bare lidt endnu!
    Lækker onsdag til dig!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  10. Hej Jane, se så at blive helt rask - begge 2. ...og tillykke med at du skal med i pakhuset forårssalg. Jeg har læst så meget om det her i blogland, men jeg bor jo på Sjælland (lidt øv). Kh.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails