Short-cuts til mine sider:

15. okt. 2010

ØJ, hvor skal jeg være kreativ i aften!! + dagens Dolly-tøj!

Jeg tror NOK LIGE at jeg glæder mig!! I aften skal jeg holde KREA-aften med mine fantastiske kolleger, og det er bare SÅ LÆKKERT!!
Supergodt selskab, KANONLÆX mad, kreative udfoldelser i lange baner og hygge, hygge & atter hygge!
Jeg har ikke været i stand til at begrænse mig mht. til hvad jeg skal lave, så jeg har en STOR taske med fyldt med både akvarelmaling, perler, mit hækletøj, papir, tuscher & farveblyanter. Så må vi se hvad det ender med!


Jeg har en skummel plan om at bede mine kolleger om hver især at designe et sæt tøj til Dolly-monster-dullen! :-D Gad vide hvad de siger til det??


Og a propos Dolly, så har I dagens tøj lige hér!

Rigtig god fornøjelse!

Vender frygteligt tilbage i morgen med billeder af nogle af aftenens kreationer & naturligvis endnu mere kluns til dukken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails