Short-cuts til mine sider:

7. okt. 2010

Essensen af efterår!

Takket være en tidlig fyraften havde jeg tid til at tage med min dejlige store dreng, David, en tur i parken for at samle kastanier!
Jeg fik SÅ meget mere med mig fra parken end kastanier, og alt dette meget jeg fik - helt gratis - har jeg lyst til at dele med jer!

Mangler bare muligheden for at kunne lægge duften af våde blade og frisk luft samt fred, ro og den fantastiske følelse af 'højt til loftet' med i bloggen for at dele den helstøbte oplevelse med jer!












Efteråret ér og bliver min yndlingstid på året!
Tak, skønne David, fordi du delte en god times tid med mig i det dejlige efterår!

1 kommentar:

  1. Så skønne billeder, man kan helt mærke suset i maven over at få lov til at hoppe i vandpytter og det er lige før man også kan mærke de røde kinder. Får 5 børn hjem i morgen (altså vores egne og 2 låne :o) ) - det kunne godt være at eftermiddagen skulle starte med en lignende tur :o) Tak for god inspiration.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails