Short-cuts til mine sider:

22. sep. 2010

En ugle om dagen holder lægen fra døren!

... eller hvordan det nu var med det ordsprog!
Efter en LANG møg-dag med "knæk&bræk" + rigtig mange toiletbesøg (synes selv at jeg er diskret i min beskrivelse - sorry, hvis det er klamt!) har jeg fået SVIP af at ligge i sengen, så nu er jeg gået på ugle-jagt! Tror på at ugler er LIGE hvad jeg har brug for, hvis jeg snart skal blive frisk igen - og dét er lige hvad jeg skal! Gider NOT at være syg!

Men nok om det - ugler, er hvad jeg kom fra, og jeg skal LIGE love for at jeg fandt ugler.
Check lige denne side, som er ALT hvad en ugleelskende krea-glad kvinde som undertegnede har brug for! Her er ugler i ALLE tænkelige (og utænkelige) afskygninger.

Billederne hér er lånt fra siden:

Lækre ugler - lige til at shoppe. Disse er fra "Robin & Mould" (Etsy).
Der er ovenikøbet en DIY til denne skønne ugle-uro!
Gratis Freebies hver fredag - f.eks. dette lækre wallpaper.

Har det desværre ikke meget bedre efter en omgang ugler, men humøret steg lige med et par grader!
Dynen kalder - ha' en lækker aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails