Short-cuts til mine sider:

22. aug. 2010

Brændende hjerter og trekants-drama i natten.

Tror sjældent jeg har rodet som jeg gjorde i går. Havde gang i det helt store sy-projekt-halløj, og hele stuen - der indtil videre er mit arbejds-krea-rum - sejlede i stof, hvedekerner, trådender og akvarelpapir-ting. UHA, det så slemt ud da det var værst.

Jeg fik syet de fleste af bladene til legestuen på tirsdag - min dejlige kollega er så sød at sy halvdelen, så jeg KUN skulle sy 25! Må indrømme at det ikke er æstetikken der har stået øverst på prioritets-listen m.h.t disse blade - børn under 3 er altså glade bare de kan se at det er et blad! Istedet har jeg lagt cellofan mellem stoffet, så de afgiver skønne knitrelyde, og jeg opdagede til min store begejstring at de blev endnu lækrere (!) at føle på når cellofanen var gået løs inden i bladet, og krøllede sig sammen.
Håber at kollegerne deler min begejstring!?



Så var det også lige at jeg havde et hængeparti med nogle varmepuder som skulle syes ... og det endte med at være superhyggeligt. Hurra for stofrester og masser at vælge i mellem.
Disse 3 blev dagens produktion på den front, men der er masser flere oppe i mit hoved!!



Er faktisk temmelig begejstret over koen i firkanten - det funkede helt vildt godt med hør-stoffet som er så dejligt fast at arbejde i. Det mønstrede stof er lagt nedenunder, og så har jeg klippet en firkant i det overlæggende stof. Herefter store, fede og tætte zigzag-sting hele vejen rundt. Temmeligt meget nemmere end 'almindelig' applikation, synes jeg.

Og sidst men ikke mindst fik jeg færdiggjort min seneste akvarel (de sorte streger fæstnedes til papiret fredag aften og farverne blev tilføjet igår) med navnet "Natligt 3-kantsdrama" (hvem havde troet at det kunne være SÅ sjovt at navngive sine billeder??).


Har besluttet mig for at det skal føjes til min voksende liste over produkter til salg på amio. Super-fedt koncept, og hurra for min lille biks. Glæder mig til at se hvornår jeg får gang i salget/OM jeg får gang i salget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails