Short-cuts til mine sider:

16. jan. 2013

SÅ dejlig overraskelse!

Idag lå der et brev i min postkasse! 
Det var fra de dejlige søstre, Tina & Heidi, og de havde sendt mig en gave
 - bare fordi jeg er skøn og dejlig! *smelte*

TUSIND tak, dejlige kvinder - jeg håber også at vi snart ses igen,
 og er SÅ glad for den fine lille neonpuddel
 der var pakket i det fineste lille smykkeskrin!
 Overraskelsen var helt perfekt, og landede en dag
 hvor jeg måske endda trængte lidt ekstra til dén slags!! 
Fantastisk!! 
I er sgu da ikke til at stå for!! ;-)


3 kommentarer:

  1. Hvor dejligt :) der er nu ikke noget bedre end uventede gaver

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at den muntrede op :) Vi ved jo du elsker neon-pink - og tænker at du kan bruge den når du har fri fra dagplejebørnene - så de ikke kommer i cambulage med kæden ;) KRAM!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails