Short-cuts til mine sider:

23. sep. 2012

Så fik hun også et nyt hjem!

Min 2. frøken - lavet lige efter modtagerens ønsker - er flyttet hjemmefra! Den lykkelige ejer er dejlige Dorthe, som ønskede sig en frønken, der var inspireret af Yvonne fra Olsenbanden, med farver, blomster, diamanter og hele baduljen!
Det stak lidt i hjertet denne gang, for jeg var yderst tilfreds med resultatet da hun blev pakket og sendt til Hadsund!
Det er SÅ dejligt at se at Dorthe også er tilfreds!




Jeg laver gerne frøkener på bestilling, lige som du selv kan tænke dig hende. Prisen er 250,- + porto, og der må beregnes en del arbejdstid, da det er 'gå-til-og-fra' arbejde i min travle hverdag!

3 kommentarer:

  1. Hun er blevet en rigtig YVONNE - flot håndværk - kan godt forstå du er tilfreds med resultatet - og prisen burde ikke være n hindring for flot håndværk. Smukt Jane

    SvarSlet
  2. Hun er super skøn;) ligesom yvonne:)))

    SvarSlet
  3. Hun er da også uberskøn den nye Yvonne look a like...god mandag til dig!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails