Short-cuts til mine sider:

11. jun. 2012

Overspringshandlinger

... laver man kun når man har travlt! Og det har jeg faktisk lige for tiden.

Min yndlingsoverspringshandling lige nu er de skønne kaktuskits fra Yarnfreak!
Hvis du ikke allerede kender til butikken - og er sådan én der godt kan li' garn - så fortjener den bestemt din opmærksomhed. Yarnfreak er desværre lige blevet en ansat fattigere, men dejlige og dygtige Camilla driver heldigvis biksen videre så hæklegale som jeg kan shoppe videre.



Jeg er igang med alle 3 kaktuskits, men har desværre ikke fundet potterne til dem, og er derfor gået liiiidt i stå. Det er superfine opskrifter, som er dejligt nemme at gå til!
Skal nok vise billeder når jeg finder potter og får tid til at blive færdig!


... og så ellers pøj pøj til både Puk og Camilla!!

6 kommentarer:

  1. De er helt suveræne og lige sådanne "overspingshandlinger" -rent substral til krea-krøllerne

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den sej! Jeg skal til hækle kursus i dag hos yarn freak, glæder mig :-) Har netop fundet din blog og har fluks meldt mig som fast læser, du laver godt nok nogle fine ting!

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord, og velkommen til! Håber at det var et godt hæklekursus!! :-)

      Slet
  3. Ej, hvor er den sej! Jeg har os hæklet en kaktus-nåle-pude, men ikke efter mønster, det har jegikke lært endnu. Ej, den kender jeg ikke. Tusind tak for tippet. Lækker blog du har, glæder mig til at følge med i dine sjove kreative krumspring.ha en dejlig aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, og velkommen til til dig også! :-)

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails