Short-cuts til mine sider:

19. apr. 2012

Brilleting på marked i weekenden!

Ja, det er desværre ikke mig selv, men nogle af mine illustrationer der drager på marked. På lørdag og søndag er der nemlig Børnebazar på Amager, og fantastiske Christina (aka min yndlings-slyngel!) har tilbudt at tage nogle af mine ting med. De blev igår sendt med posten, og vil i weekenden være at se/købe i hendes bod!

Jeg har fået lavet nye visitkort i forbindelse med markedet,
så der i bedste fald kan lokkes et par nye kunder til! ;-)

Info om markedet finder du hér.


Følg iøvrigt med hos bl.a. Christina og Britta, der med garanti har masser af ord og billeder der beskriver den (med sikkerhed) hyggelige stemning.

Til de af jer som har tænkt jer at kigge forbi, så rigtig god fornøjelse! (gæt, hvem der er TOTALT misundelig!)

2 kommentarer:

  1. uhh dine fine ting på et marked nær mig. Mon jeg ikke skal finde tid til at komme til Amager på lørdag? Bare man så også kunne mødes med søde dig - det må blive en anden gang

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Håber at du kom forbi. Det gjorde jeg jo faktisk også, men det var totalt spontant og jeg nåede ikke at få kontaktet dig - desværre! Nu har jeg til gengæld opdaget at det ikke er SÅ svært at smutten en tur til Kbh. så måske vi kan arrangere noget tøse-hygge på et tidspunkt!??

      Ha' en lækker dag, søde Signe!
      Kram

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails