Short-cuts til mine sider:

20. feb. 2012

Hækler i en god sags tjeneste!

Ja, ok ... undskyldninger er der vel altid nok af når man får lyst til at hækle, men min er RIGTIG go'! Jeg hjælper nemlig - som før nævnt - Trine fra Meraki og Hverdagsjunkie + andre dejlige mennesker (med strikkepinde & hæklenåle) med at gøre Horsens extra smuk til Giro d'Italia-start i maj.

Jeg fordrev en del af min søndag med denne oversize oldemorfirkant, og det bliver med garanti ikke den sidste.


Jeg kan desværre ikke linke fra telefonen, men vil gerne (igen) slå et slag for gruppen "horsensknitters" på Facebook, og lave lidt reklame for superlækkert og uhyre billigt garn fra garnudsalg.dk. Så er det virkelig extra svært at lægge sit hækletøj fra sig!


Ha' en dejlig mandag, allesammen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails