Short-cuts til mine sider:

21. okt. 2011

Lune håndled!

For snart rigtig lang tid siden vandt jeg dette helt fantastiske garn, som jeg egentlig havde planlagt at strikke/hækle noget baby-halløj med (heldigvis er der stadig lidt tid til grand-nevøen bliver 1 år!).

Men da det pludselig begyndte at blive koldt opdagede jeg at jeg havde et uopfyldt behov: Jeg havde ingen pulsvarmere/fingerløse handsker til når jeg traver tur med dagplejebørnene (hvor det altså er en KLAR fordel at kunne bruge sine fingre til at knappe seler og pudse næser + det løse!)!

...Og så valgte jeg altså at jeg ville forkæle mig selv med det fantastiske og superbløde garn! (Er du sindssyg, det er lækkert!!!)



Derfor fandt jeg denne fine og meget tilgængelige opskrift på Etsy, som jeg har undladt at lave den 'romantiske' kant på! Nu er de totalt Jane-agtige, og med et par fine retroknapper så passer de til alle slags outfits!

Jeg har luret lidt på om de mon skal have en lille fræk kant i neon eller lign. men det kan jo altid komme på senere.

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fede Jane.. kender godt det der med at lige liigge skal være i sin egen stil.. Ja osse det med at hænderne fri til poderne..:0)
    KH IBen

    SvarSlet
  2. Ihh, så er det vist nu, man skulle tage sig sammen og lære at strikke andet end kedelige trøjer...
    Hvor er de bare fede...
    Kh Stine

    SvarSlet
  3. Vildt fine! Er hendes opskrifter nemme nok at forstå? Vil vildt gerne prøve, men er bange for om jeg er god nok.

    SvarSlet
  4. Ai, hvor er de fede... Sådan nogle vil jeg også gerne have :)

    SvarSlet
  5. Tusind tak - hvor er I søde. Jeg har jo sådan set bare hæklet dem, og kan jo sådan set kun takke for ros ift. at læse opskrift og udføre hæklingen! ;-)

    Jeg synes at opskriften er nem at gå til - man skal bare have styr på grundmaskerne i hækling, og jeg svarer gerne på spørgsmål til opskriften, hvis nogen får lyst til atkaste sig ud i den.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails