Short-cuts til mine sider:

16. aug. 2011

OhDeer!

Ej, nu skal I altså lige se, allesammen! De skønne søstre Heidi & Tina  med bloggen OhDeer Sister har lige lavet en Give Away som trækkes ved 30 faste læsere!
Jeg har læst med på bloggen i nogle uger, og da jeg læste at de endnu ikke havde 30 faste læsere - faktisk kun 18 - så var jeg på det nærmeste ved at få morgenkaffen galt i halsen!! Det må sgu da være en fejl!!

Jeg påtager mig derfor at gøre lidt reklame!

De 2 fantastiske kvinder har simpelthen bare en totalt fed stil og jeg er sikker på at de nok skal nå langt med deres kreative projekter og produkter.




Kig forbi deres blog og deres (totalt checkede) webshop og se hvad jeg mener!

Og fik jeg lige sagt at de er smaddersøde begge to! :-)

... og husk så lige at melde jer som faste læsere så jeg snart kan vinde den Give Away!! Hehe!

7 kommentarer:

  1. Jeg havde det på nøjagtig samme måde - Kan ikke forstå de ikke har flere faste læsere, but believe me, they will... For de har sørme noget at have det i:-)

    Med hensyn til Give Away'en - SÅ ER DEN MIN:-) Nej pjat Jane vi deler sgu da gevinsten:-)

    SvarSlet
  2. Hej Jane. Tak for tippet, så har jeg været inde og lure lidt på bloggen, og den er jo skøn.. :0) Med ønsket om en dejlig dag..

    Kh nanna

    SvarSlet
  3. Kære Jane....
    Hvor er du da bare det sødeste... Tusind tak for de fine ord. Det betyder rigtig meget.

    Tina har fået min gave og hun blev som forventet over lykkelig.
    (så jeg vil godt bestille to t-shirts med det samme ;)))
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  4. Hehe!

    @Dorthe: Jøps, vi deler sgu!! DEAL! ;-)

    @Nanna: Det er nemlig en toplækker blog - dejlig dag til dig også! :-)

    @Heidi: Det var i hvert fald så lidt - og det glæder mig at se at det har virket! Og jo - jeg laver fluks nogle t-shirts i forskellige slags.

    SvarSlet
  5. Psssttt... Vi har vundet! Jeg har valgt den ene ting, så må du vælge den anden - Jeg må jo hellere stå ved mit ord:-)

    SvarSlet
  6. Hehe, Dorthe!! Hvor er du da bare en skat!! :-D Skal jeg bare give dig besked, eller hvordan!? Jeg skal vist shoppe lidt selv, så hvis du bare kan sige det til de skønne søstre, så kan de lægge min gave ved når jeg bestiller hos dem lige om snart! ;-)
    Er det ok?!!

    SvarSlet
  7. Den søde Dorthe har nu også oplyst os at hun deler med dig i porten ;) Så du kan evt. skrive en mail til tina@ohdeer.dk med hvilket smykke vi skal sende afsted til dig :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails