Short-cuts til mine sider:

21. aug. 2011

DAMN, jeg er heldig!

Jeg har nemlig vundet en Give Away ... og så igen - det har jeg faktisk ikke ... men det har jeg alligevel!

Forklaringen er, at SØDE Dorthe vandt gevinsten hos de skønne OhDeer-søstre, og da vi havde pjattet lidt med at dele præmien inden da, så holdt hun sit ord, og delte sin fine gevinst med mig!!

Gevinsten bestod jo af 2 valgfrie smykker hos OhDeer, så jeg valgte denne superfede Bambi-kæde, som jeg bad om at få sendt med de ting som jeg - ups - kom til at shoppe i butikken (superfede røde øreringe og toplækkert koralfarvet FLEA-armbånd!) ... man kan jo for f***** ikke lade være, når der er SÅ mange fantastiske ting!!

Billedet er lånt herfra!


Så tusind tak til Dorthe for gavmildhed og sødhed (!) og til Heidi & Tina for den smukke gevinst, og for at have lavet SÅ mange lækre ting som jeg nu er den lykkelige ejer af hele 3 af!!

4 kommentarer:

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails