Short-cuts til mine sider:

12. jul. 2011

Har shoppet igen!!

Ja, mine indlæg er vist begyndt at bære lidt præg af at jeg holder ferie! Så IGEN handler det om noget jeg har erhvervet mig - denne gang på ETSY!

Jeg er jo dagplejer, hvilket meget kort fortalt kræver en del planlægning og struktur. Og da jeg - sammen med de skønne unger - i stigende grad befinder mig under åben himmel i min dagligdag i dette vejr, så har jeg længe været rigtig træt af at skulle checke min telefon for at holde øje med klokken!

Derfor dette skønne indkøb:



Jeg er VILD med læderremmen med den fantastiske røde farve, og uret der idag kom ind af min dør - og passede! :-D

Fortsat lækker sommer(ferie)dag, allesammen!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt!!!! Sådan et gad jeg også godt ha :)
    Ha' en skøn dag!!!

    SvarSlet
  2. flot ur, kan god lide remmen også

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails