Short-cuts til mine sider:

14. apr. 2011

Uha ... nu er det sgu snart nu!


Efter en HELT ufatteligt hyggelig krea-aften hos søde Berit (med LÆKRE hjemmebagte muffins, og ordning af verdenssituation - lige som sådan én skal være!) så er det så småt (FOR ALVOR) begyndt at gå op for mig at markedet er liiiiige rundt om hjørnet!

Og er jeg klar?? EJ, DÈT tror jeg så nok ikke lige!! 
Efter jeg lavede en lille status over mine projekter/produkter forleden gik det op for mig at omkring halvdelen faktisk ikke er afsluttet og kan tillades at blive kaldt 'færdigt'!
AAAAARGH!!


Jeg går desuden og venter på en SUPERvigtig pakke fra Staterne med stof, som meget gerne skulle blive til DIY-kits, men Spoonflower har lige oplevet en ORKAN af ordrer, så min ligger et eller andet sted i en stor bunke, og der står hver dag 'processing' når jeg checker fremskridt (eller mangel på samme).
Jeg kunne derfor godt bruge en HEEEELT masse krydsede fingre og tæer for at det bliver færdigt - gerne i morgen - så det kan nå til Danmark inden 6. maj! :-S

Billedet er lånt HÉR!
Nogle af mine processer, som jeg har været spændt på, og er gået til med krum hals er desværre ikke helt faldet ud som jeg ønskede - heller ikke efter mange forskellige forsøg - hvorfor der måske ikke kommer de varer med som jeg i første omgang forestillede mig. Til gengæld kommer der (stadig, sgu!) nye til, og som det er nu tør jeg ikke gisne om hvor mange ting jeg ender med at stå med i boden d. 6/5!

Glæder mig altså som et lille barn!! Det bliver bare for FEDT!!

8 kommentarer:

  1. Uuh! Jeg krydser også fingre for at det når frem! Det SKAL det bare.
    Og så glæder jeg mig også til at se dine andre varer :-)

    SvarSlet
  2. Arghh - ja - det gik også op for søs og mig igår, at det er lige om ca. 3 uger! Jeg glæder mig over 10 dages ferie forude - der må man kunne nå et og andet?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Uhh krydser alt hvad krydses kan.... Og hvis du så vil sende en enkelt retur, da jeg selv er pokkers bagud med alle deadlines pga en MØG!!!!omgang sygdom.
    Nu hepper vi sgu på overblik!!!!
    Rigtig god arbejdslyst

    SvarSlet
  4. jeg krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  5. Du skal da også have en krydset finger fra mig, håber det hjælper dig og nujhhhh jeg glæder mig til at hilse på dig og se ALLE dine fine ting.

    Krydsefingrekram Jill

    SvarSlet
  6. gisp! Jeg krydser fingre!!! Glæder mig til at se din stand. Kh. Linda

    SvarSlet
  7. Krydser også fingre for at du og alle andre bliver klar til marked. Tænker på at hvis du er meget i tidsnød, kunne nogle af projekterne måske færdiglaves under markedet, for der vil nok være ledig tid uden kunder?
    Ved ikke hvor lang tid leveringen tager fra USA, med tror jeg ville sende en besked til Spoonflower, om at du har bestilt varerne til lige præcis dette marked, og at det derfor giver dig store problemer, hvis du ikke modtager dem inden - Selvfølgelig skal man normalt ikke foran i køen, men nogle gange er der altså særlige omstændigheder, og oftest kan de fleste sagtens se fornuften heri - og de vil sikkert også gerne beholde glade og tilfredse kunder;-)
    God arbejdslyst - og god aften

    SvarSlet
  8. Godmorgen, og 1000 tak for jeres søde kommentarer og krydsede fingre.
    Jeg overvejer at skrive til Spoonflower, men skal have stoffet sendt via en 'samarbejdspartner' i USA som skal have noget fra pakken af mig, så det forlænger desværre også processen.
    Jeg har en super krea-dag idag (som slutter med kreaaften med mine fantastiske kolleger!!), hvor jeg rigtig gerne skulle have afsluttet nogle af mine projekter. Og oven på det en god lang weekend, hvor jeg også håber at få tid til at krea'e lidt ... og mon jeg så ikke er bare lidt mere afslappet?!
    Ha' en kanonlækker fredag, allesammen, og tak fordi I er sådan nogle DEJLIGE læsere! :-D
    Kram i massevis fra Jane

    P.s. Rigtig 'god vind' til de af jer, der også skal udstille på markedet!! Vi ses snart!!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails