Short-cuts til mine sider:

26. apr. 2011

Nederen!!

Alt tyder desværre på at mit stof til mine softies ikke når frem inden marked!! Det var dem der skulle trylles om til gør-det-selv-kits med stof, fyld, knapper, syvejledning und alles, og som så (efter køberen havde hygget sig lidt ved symaskinen) skulle ende med at blive til disse:

Det er fanden fisme TRÆLS (tilføj evt. selv flere ukvemsord!!)!!

Sidder nu og overvejer 'what to do'!!

Ville det være ok at sælge en slags 'tilgodebevis' til kits'ene?! Jeg ved jo hvor mange jeg har stof til, og regner med at prisen bliver 150,- pr. dukke-sykit. Kan man mon som køber stilles tilfreds med det?!!

Ej, hvor er det altså bare skod!! Havde virkelig glædet mig til at ha' dem med ... men tager nu under alle omstændigheder de 2 på billederne med, så I allesammen kan få lov til at hilse på Rikke & Rune by Brilleting!

Ha' en god aften ... over and out herfra! Tror jeg skal hen i sofaen og hækle og surmule lidt! Mon ikke det hjælper!?

7 kommentarer:

  1. Hey op med humøret, Jane! Jeg glæder mig til at se alle de andre flotte ting, du allerede har præsenteret for os! Men ja, det er da vildt surt, at det ikke kommer frem, når du nu lige havde glædet dig til at få det med på markedet! Ta' da Rikke og Rune med - jeg synes da sagtens du kan lave en ordning med at sende til kunderne, når materialerne dukker op! :-) Elsker i øvrigt, at de har navne! Det har mine ting også altid :-D Så KAN man bare ikke andet end holde af dem, vel?!?!?! :-)

    SvarSlet
  2. De er meget søde, men er det ikke først d. 6. maj at markedet er, eller er det et andet? Kan det så ikke nå at komme frem?
    Ellers kan du jo tage mig, folk der ikke har noget imod et tilgodebevis eller hvad det bliver vil vel gerne købe alligevel, og det er bedre at have lidt med.

    SvarSlet
  3. Øv, hvor er det sur røv... men når det er skrevet, så syntes jeg det er en god ide med de tilgodebevis. Måske du skal overveje porto, hvad du gør med det.
    De er vild søde...

    SvarSlet
  4. Kunne du ikke nævne det, og så måske sende det til dem når de får det?

    Ja jeg ved det ikke..

    Det er da pokkers træls for dig, det den jeg godt se.

    SvarSlet
  5. Åååårh, tak for trøst, dejlige læsere!! :-)

    Tror jeg tryller noget tilgode-bevis-agtigt frem til interesserede og glæder mig (som Sasia siger) over at jeg har masser af andre gode ting med - faktisk kan jeg godt sidde og blive lidt bekymret over om vi kan have det hele i vores bod :-S (=luxusproblem BIG TIME!)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor øv! Håber du finder en god løsning på det. Og glæder mig lissom de andre også til at se IRL :-)

    SvarSlet
  7. Tusind tak, søde Asli ... har fundet en ok løsning, så nu glæder jeg mig bare - ligesom dig! Vi ses om en lille uges tid! Kram fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails