Short-cuts til mine sider:

31. dec. 2010

Nytårs-malebogs-indlæg og godt nytår, Blogland!

Også lige en lille nytårshilsen fra mig, til jer - venner, læsere, blog-kontakter og hvem der ellers måtte kigge med.

I dagens anledning har jeg - med hjælp fra min fantastiske nye tegneplade - fabrikeret dette nytårs-maleark til jer!



PDF'en til print ligger lige HER!

Mange tak for jeres måde at byde mig velkommen på, her i Blogland, for de mange søde beskeder og den fantastiske videns-deling og kommunikation der har været, siden jeg startede hér i august!
Glæder mig allerede til at se hvad 2011 byder på her på bloggen (der er allerede en del gode ting oppe min mine ærmer, kan jeg godt afsløre!!)

8 kommentarer:

  1. Tak for en engageret og inspirerende blog! Godt Nytår til dig, og dine kære :)
    Vi blogges i 2011!!

    SvarSlet
  2. Jeg håber du får en fantastisk aften! Og så glæder jeg mig til at læse meget mere her på bloggen i 2011!
    Godt nytår!

    SvarSlet
  3. Halløj skønne søs:D

    Hvor er din lille nytårsugle bare fin. Jeg glæder mig emget til at se hvad du kan krearere med din nye pen i fremtiden. Jeg er sikker på at du bliver super til det.

    Mange varme knus fra din søster:D

    SvarSlet
  4. Også RIGTIG GODT NYTÅR til dig. Og tak for din altid skønne blog. Med masser af inspiration - og DET er noget vi kan li'!!
    Og så lige et TUUUSIND tak for linket. Det er da for fedt.
    Kærligst
    Frk. Hverdag

    SvarSlet
  5. En dejlig kreativ ting, det skal du have, du kan det med de streger Brilleting, imponerende.
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Det er første gang jeg besøger din blog. Hvor er den bare SÅ fin!

    SvarSlet
  7. 1000 tak for de supersøde kommentarer :-)
    Ha' en skønherlig dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails