Short-cuts til mine sider:

23. dec. 2010

Julekalender-fernisering & Glædelig jul herfra!

Inden jeg går på blog-juleferie, vil jeg lige dele mine julekalender-tegninger med de af jer, som ikke har haft tid til at gå ind og kigge hver dag - der har og også været ret meget at følge med i her i blogland, så I er helt og aldeles undskyldt! ;-)







Og så vil jeg benytte lejligheden til at ønske alle en rigtig glædelig jul! Håber at også de, som ikke kan nå deres ønskede destination pga. naturens luner, også kan finde lidt julestemning frem!

HUSK, at alle tegningerne kan hentes og printes i min julekalender lige hér! Så kan du sætte børnene til at farvelægge, og VUPTI, så er de underholdt i nogle af de mange, lange timer inden juleaften!!

3 kommentarer:

  1. Kære Jane
    Hvor er det nogle herlige tegninger du har lavet! Jeg er imponeret over din produktivitet.
    Jeg er en af dem som absolut ikke har haft tid til at følge med i blogland. Det blev ligepludseligt helt uoverskueligt med alle de tiltag og giveaways i denne travle måned.

    I dag er jeg alene med min datter og den skal stå på hygge og børnefjernsyn det meste af dagen. Så jeg printer lige nogle tegninger ud, som hun kan farvelægge i dag, mens vi venter på dagens højdepunkt.

    God jul til dig og dine.

    SvarSlet
  2. What a funny characters! I love it!
    All the best,
    Deborah

    SvarSlet
  3. Du har en super dejlig streg. Er helt vild med dine tegninger.
    Louise

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails