Short-cuts til mine sider:

20. nov. 2010

De VILDESTE bukser!!!

 Ok, jeg véd godt at jeg ikke altid er lige hurtig, men PRØV lige at se hvad min skønne veninde/kollega Tine har lavet i gave til Adam da han blev 1 år!!!
ER de ikke bare vidunderlige!??



Det hele startede med at jeg forelskede mig i disse! Jeg fiskede lidt hos en anden kollega, Bente, som er ferm med strikkepindene, men Tine syntes ikke jeg skulle vente, og eftersom hun ikke er gode venner med garn, men tilgengæld super med sin symaskine, så lavede hun da lige sin egen version!!


Jeg ELSKER dem; fordi de passer SÅ godt til Adam (som er ved at udvilke sig til det skønneste lille 'monster'), fordi de er syet i det dejligste grønne babyfløjl, fordi farverne er 'lige mig', fordi de er helt unikke og fordi de er lavet med kærlighed!!!


Hjemmelavede gaver ER bare noget helt SÆRLIGT!!!

Endnu engang 1000 tak, skønne Tine
for de VILDESTE bukser!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super seje og lækre! Og så har jeg lige været på posthuset - det er jo endnu skønnere i virkeligheden. Jeg er SÅ glad for billedet - endnu en gang tak. Det bliver ikke sidste gang - der er to gange barnedåb mere i nærmeste fremtid :-)

    God weekend.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er de seje! Kender du Ubang snakketøj? Det er lidt i samme stil/tanke.

    SvarSlet
  3. Ih, tak skal I ha' - giver straks rosen videre til 'designeren'.

    Mette: FEDT at det er godt 'live' osse - og du siger bare til hvis du har flere små opgaver. :-)

    Maria: Ja, jeg kender det godt, men havde faktisk glemt det. Har ikke set det i butikker siden David var baby for et par år siden. Men du har ret - lidt samme koncept. Synes bare det er så fedt når tøj kan få et udtryk på den måde.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails