Short-cuts til mine sider:

20. okt. 2010

Min vidunderlige søster! + Dolly-tøj!

Min søster er vidunderlig! Simpelthen et helt igennem skønt menneske! Og hér er et at de (ufatteligt mange) gode eksempler på HVOR skøn og vidunderlig hun er:


(Med til historien hører lige at fortælle at min søster bor hos os, i kælderetagen!)
I kraft af mit job som dagplejer er jeg jo (naturligvis) altid hjemme, og altid omgivet af mennesker. Eneste rolige tidspunkt i løbet af dagen, er når dagplejebørnene sover, og da har jeg ansvaret for at sørge for at de sover godt, tage mig af dem når de vågner osv.
I aften er jeg alene hjemme - eller rettere - min mand er ude. Det sker yderst sjældent, og jeg kunne mærke at jeg bare havde SÅ meget brug for at være alene (mine børn sover naturligvis på deres værelse!), så jeg bad pænt min søster om ikke at holde mig ved selskab. (Hvor tarvelig er jeg lige!!!)
For det første så sagde hun at det var ok, dernæst hjalp hun min mand med at gøre ungerne putteklare, og endelig gjorde hun stuen hyggeklar (tændte stearinlys, fandt sodavand og slikskål frem) mens jeg puttede børn.
Så nu sidder jeg i stearinlysenes skær, med min sodavand, lækkert slik, fint anrettet og lige til at gå til, og syntes at hun fortjente dette indlæg.
DU ER SGU FOR SKØN, SØSTER!!! Elsker dig utroligt højt, og aner seriøst ikke hvad jeg skal gøre når du flytter!!






Dagens dukketøj har I hér! :-) God male-fornøjelse!!

1 kommentar:

  1. Nåår hvor er du bare dejlig:D Elsker også dig skønherlige søs, du fortjener det!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails