Short-cuts til mine sider:

26. aug. 2010

Tumlinge restaurant!

Fantastisk at man sådan kan gå på restaurant med alle sine (2) dagplejebørn på en høj-hellig, solbeskinnet torsdag!!

Det kunne også kun lade sig gøre fordi jeg, og min skønne kollega Tine selv havde åbnet vores helt egen "Tumlinge Restaurant" i dagens anledning.

MENU

Kyllingefrikadeller med timian
Mos bestående af kartofler og broccoli
Letkogte gulerødder i stave

Hertil et glas koldt vand eller mælk

Velbekomme!

Uhmmm!! Mam Mam!

Der blev i dén grad lagt vægt på sansning af maden. Mens den ene dagplejer lavede mad, hyggede den anden med ungerne i duften af frikadellerne på panden ude fra køkkenet, alle unger (!) fik lov at sidde med deres egen tallerken (se Adam, min egen yngste, der for 1. gang for alvor fik lov til at spise selv!!), og der var både gult, grønt, hvidt og brunt på de pangfarvede tallerkener fra IKEA.

"Jeg kan da i hvertifældet selv spise min mad, ja, jeg ka' så!"
Dagens Tumlinge Restaurant var den første af slagsen, men - var både Tine & jeg enige om - BESTEMT IKKE DEN SIDSTE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails