Short-cuts til mine sider:

28. mar. 2012

Noget til mig og måske noget til dig?!!

Jeg har netop idag modtaget en utroligt lækker pakke med posten. Pakken er en del af en pakkeleg, som jeg for nyligt tilmeldte mig hos skønne Mille!

Hun har sendt mig følgende:

  • LÆKKER box med flotte, farvestrålende kort - perfekte til søde hilsner til venner og familie!
  • Farveblyanter i rundt etui med indbygget blyantsspidser - glæder mig allerede til at stikke dem og en skitseblok under armen når jeg begiver mig ned i min solbeskinnede have.
  • 2 søde pudebetræk med bamser til drengene - dem bliver de helt sikkert glade for.
  • Smarte æble- og pære'beholdere' til min frugtpose.
Og derudover har jeg også fået en sød mail med link til en print-selv udgave af Milles 'mini-ZINE', og det er bare SÅ fint! (Håber at der bliver plads på to-do listen til at jeg også kan kaste mig ud i den slags!!)






Tusind tak, dejlige Mille! 
Jeg ELSKER at du tydeligvis har brugt tid på at tilpasse gaven til mig
  - det er SÅ smigrende!
Nu vil jeg gå i arbejdslejr og få dine gaver færdig ...

OG!

... nu er det jo en pakkeleg, som jeg rigtig gerne vil fortsætte. Derfor vil jeg sende en hemmelig pakke til de første 4 som skriver en kommentar under dette indlæg! De skal så, udover at modtage gaven fra mig, sende en gave tilbage til mig, poste et indlæg om gaverne når de modtager dem, og naturligvis linke (du skal derfor have en blog for at deltage!)
Herefter må modtageren selv bestemme om hun (eller han?!) vil fortsætte legen på sin blog, eller lade den stoppe dér.

Glæder mig til at se hvem der bider på! ;-)


Ha' en fantastisk onsdag aften derude!!



P.s. Jeg vender tilbage til tegningen fra sidste indlæg senere, men I har helt ret i at det har noget med de 3 bjørne at gøre!






7 kommentarer:

  1. Nu har jeg efterhånden set den pakkeleg mange gange og været lidt vægelsindet...

    Men jeg hopper med på den, den her gang ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også super gerne være med! :D de sidste ting jeg modtog fra dig (i forbindelse med byttehandlen med æblerne) er bare så fine, så ville elske at have mere fra dig :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil super gerne være med.. Det er en super hyggelig ide og vil gerne være med.. men er kommet for sent før..
    Håber jeg når det denne gang..
    Kh Camilla

    SvarSlet
  4. Iiih, hvor godt at det hele kan bruge - tak for din begejstring og søde ord og link.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt ... det er jo nogle rigtig lækre gaver!!! :-D

      Slet
  5. FEDT at I har lyst til at deltage. Jeg kan godt allerede nu afsløre at jeg er ude i nogle hjemmelavede gaver, så jeg kan altså ikke love at de er klar i morgen (eller dagen efter for den sags skyld), så hvis I 4 der har skrevet er søde at sende mig en mail med jeres adresser, så sender jeg gaverne snarest. :-D
    ... og fik jeg lige sagt at det var GIGAfedt at I vil være med. Glæder mig SÅ meget til at 'begave' jer!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails