Short-cuts til mine sider:

6. dec. 2011

Lego med briller på Brilletingen!

Fantastiske Katrine med bloggen Blomster, tanker og øreringe & blogshoppen Doktor Smyk sendte mig forleden disse helt utroligt LÆKRE øreringe!




Jeg så dem på hende for snart lang tid siden, og tænkte at de da vist liiiige passede til sådan en Brilleting som mig, og nu sidder de fast på mit hoved gennem huller i mine ører!



TUSIND tak for handlen, dejlige Katrine! Jeg er SÅ glad for dem, og det betyder ekstra meget for mit humør at jeg ved at det netop er dig (grinebider!) der har lavet dem!

KÆMPE smil til alle der læser med!!

1 kommentar:

  1. Åh, du er så sød altså! Selv tak... elsker at nogen kan li mine små påfund :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails