Short-cuts til mine sider:

6. nov. 2010

Gavemærker til børnefødselsdag.

Imorgen bliver min yngste-mand 1 år!! WOW! Hvor vildt er det lige! Har gået rundt idag og forsøgt at huske hvordan jeg havde det for 1 år siden, men det føles helt urimeligt langt væk, for min lille baby som kom til verden for lidt under 1 år siden, er nu en stor vidunderlig dreng/pilfinger/bandit/hjerteknuser/kys-mig-ligestraks!

I den anledning skal han naturligvis have gaver - det hører sig vist til - og jeg stod igår og manglede nogle gavemærker/til og fra kort! Derfor lavede jeg nogle selv, som jeg gerne vil dele med jer!

Jeg har klippe-klistret på Photofiltre med mine egne tegninger, og har fået disse kort ud af det:



Mærkerne kan med fordel printes på hvidt karton, så er de lidt mere holdbare ... og så skal der naturligvis bare lavet et lille lækkert hul i den ene ende, tilføjes bånd efter eget valg og VUPTI - så er der gavemærke!!

3 kommentarer:

  1. Jamen så har hun gjort det endnu engang, fabrikeret noget absolut enestående til blogfolket, hvor er de fantastiske - er dog lidt utilfreds med at de kommer nu, hvor vi har overstået alle vores fødselsdage ;o)
    Der er ikke noget som at fejre sit barns 1 ÅRS FØDSELSDAG, det har alle 3 gange været en KÆMPE dag for mig.
    Husk at lille-fyren SELV skal spise sin lagkage ;o)
    Jeg ønsker jer alle stort tillykke med dagen i morgen - håber solen vil skinne på jer fra en skyfri himmel.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Jarhmen altså! De er jo for fede!!! Og tillykke med mindstemanden i morgen:)

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha' - jeg har lige nydt en superhyggestund med fødselsdagsbarnet på sofaen, indrullet i dyner og med Peter Plys på TV'et - suppleret med en masse kys og kram! *Smelte*
    Og ja - en 1-års fødselsdag styrer bare for vildt ... kan slet ikke fatte at han er 1 år! Tror desværre han må nøjes med at spise boller og banan eller frugtstang selv, da han jo har mælkeallergi - men jeg er nu ret sikker på at han er ligeglad, bare han får noget der smager sødt! :-D
    Ha' en skønherlig dag, derude i blogland!
    Krammer i massevis fra Jane

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails