Short-cuts til mine sider:

3. jun. 2012

Frodige forårs frøkner

SÅ - nu vil jeg altså vise og fortælle jer lidt om mine frodige forårs frøkner! De har jo været undervejs i flere versioner, og jeg har kun fået vist jer småting af mine overvejelser og min produktudvikling. Derfor har jeg taget nogle billeder (og lånt et enkelt!)
Dukkerne er stadig under udvikling, og lige nu ved ingen - slet ikke jeg - hvor min leg med bomuldslærred, pudefyld, selvtørrende ler og akrylmaling ender. Men det betyder jo heller ikke så meget, bare vejen derhen er undreholdende!!

Dette billede er en af frøknerne fra det første 'kuld'. Jeg har lånt billedet hos søde
Camilla, som fik dukken i gaven fra pakkelegen, da jeg
ikke selv fik taget ordentlige billeder, før jeg sendte dukkerne!
 (sig endelig til, hvis du ikke har lyst til at jeg låner det!)


Hér er et billede af mine nye frøkner, inden de for alvor blev pyntet på.
Billedet er taget omkring kl. 10 på markedet i Odense, pinselørdag.

De kommende billeder viser så hvordan de frodige frøkner nu tager sig ud. Stadig ikke færdige, men alligevel ret godt på vej. Jeg har iøvrigt ikke arbejdet videre på dem siden jeg kom hjem fra marked, så forandringen fra billedet før og til nu er altsammen sket på markedsdagen. Det var iøvrigt SÅ fedt at have 'arbejdende værksted' og LÆKKERT med interesse og komplimenter fra de søde besøgende!




Dukkerne er som sagt ikke færdige, men som et svar på nylig forespørgsel om hvorvidt de kommer til salg er svaret naturligvis JA! Jeg er ikke helt sikker på prisen endnu, men lover at vende tilbage når jeg har bestemt mig. Og hvis du allerede nu tænker at du godt kunne tænke dig en sådan, så er du velkommen til at kontakte mig. Så kan du evt. også selv være med til at vælge de sidste detaljer og finesser!



Og sidst - men bestemt ikke mindst - har jeg laven denne frøken til min yndlings-hausfrau, i anledning af en vis bogudgivelse! Det har været SÅ sjovt at lave den, og hun blev heldigvis rigtig glad for den!
Så det er garanteret ikke sidste gang jeg kaster mig ud i de mere personlige frøkner!

13 kommentarer:

  1. De er simpelthen så skønne... Jeg er så glad for min, bliver helt i godt humør af at se på den :0)

    SvarSlet
  2. De er bare så skønne dine frøkner. Jeg har været dybt misundelig på alle de heldige piger der allerede har modtaget en fra dig i pakkelege... På et tidspunkt så er jeg nød til at eje en selv. De er ganske enkelt HERLIGE!!!

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor er de bare lækre de der frodige frøkener... :o)
    Jeg er især vild med hende med den lysegrønne kjole på det midterste billede... :o)

    SvarSlet
  4. Hold nu OP, hvor er de fantastiske.... Sådan en må altså også gerne flytte hjem til mig!

    KH. Betine

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare flotte, det da helt vildt godt lavet.

    De skal hurtigt blive en succes ...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Wow, hvor er jeg vild med dine forårsfrøkner!:) Jeg glæder mig til, at de kommer til salg, for min piges værelse mangler jo sådan en frøken!

    SvarSlet
  7. Er simpelhen så glad for den du har sendt og Celina snakker meget til sin dukke som pynter på hendes værelse..
    De skal nok blive en succes..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Kære Jane. Jeg ELSKER min frøken. Er simpelthen så glad for hende, og hun hænger lige midt i vores gang, hvor alle der kommer kan se hende :) TAK! Kram

    SvarSlet
  9. Hvor er de skønne Jane. Virkelig godt lavet.
    Glæder mig til de kommer til salg...

    SvarSlet
  10. Jeg elsker også min frodige forårs frk. Og mange tak for den! ;)

    SvarSlet
  11. Sikke søde dukker!!! og sjove også!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails