Short-cuts til mine sider:

2. jun. 2012

Stjerner ...

... sådan nogle kender jeg! Et par skønne stjerner, som for nyligt har sendt mig et par af samme slags!
Nogle af jer genkender dem måske - dem til ørerne altså - og hvis ikke, så kan jeg afsløre at de kommer fra bloglands dejligste søstre: Oh Deer!

Disse dejlige neonstjerner dumpede forleden i min postkasse. Med dem fulgte det sødeste kort, hvis indhold jeg sikkert snart kan løfter sløret for.

I er altså bare så dejlige, Tina & Heidi, og jeg er rigtig glad for at jeg har lært jer at kende!
TUSIND tak for de smukke øreringe og det fantastiske brev!!

1 kommentar:

  1. Og vi er også rigtig glade for at have mødt dig Jane.....
    Og vi glæder os til at vi alle 3 kan afsløre mere ;)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails