Short-cuts til mine sider:

5. aug. 2011

Det kan man også bruge mine illustrationer til!

Jeg fik idag en sød besked fra Anita med bloggen Her kommer mutter ..., hvor hun fortalte at hun havde linket til min blog og vist nogle af mine billeder, og spurgte om det var ok!!

Ikke nok med at det var ok, så var det jo også bare et superfedt indlæg med den dejligste idé til forældre med mindre børn!

Billedet er lånt fra Anitas blog


Jeg kan på det varmeste anbefale indlægget fra idag, d. 5/8-2011, og håber at der måske er flere af jer der kaster jer over mine malebogsbilleder * til denne dejlige aktivitet!

Jeg gør i hvert fald!!

*alternativt kan du hente enten mine eller andre illustratorers tegninger på Malbogen - en sand guldgrube af LÆKRE tegninger, der i dén grad inspirerer til fortælling!

3 kommentarer:

  1. De er også så søde dine illustrationer. Tænker de kunne være sjove som puslespil :)
    Kan se man kan bestille noget med fotografier, men jeg kan da huske, da jeg var mindre, der kunne man købe blankt sæt puslespil. Brugte det vist som fødselsdagskort til en klassekammerat.

    SvarSlet
  2. Jeg har næsten lyst til at bande, så stor er min begejstring for din blog virkelig!
    Og så er du så meget tippet videre til min veninde der snart skal føde en lille pige.
    Forhåbentligt synes hun her er ligeså hyggeligt som jeg gør :)

    SvarSlet
  3. Årh, hvor er I bare dejlige! :-D Tusind tak for de søde kommentarer!

    @Dorte: Ja, dem kan jeg godt huske - de blanke puslespil. Skal vist lige undersøge hvordan markedet er med den slags. Ellers kan jeg huske at jeg selv lavede nogle i sløjd i skolen, og det kunne jo være super hvis man kunne integrere træ og tryk - for holdbarhedens skyld! Tak for tippet!

    @Stine: Man må altså godt bande på min blog, så hold dig endelig ikke tilbage! FEDT at du kan lide den! Og tak for at fortælle videre om den/mig - og velkommen til!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails