Short-cuts til mine sider:

6. jul. 2014

Sommer, kærlighed og fødselsdag!

Idag skal jeg hen og fejre min far ... og min mor! Min far har nemlig snart fødselsdag, og i denne måned har mine forældre været gift i 40 år!!! KÆMPE tillykke til jer - det er jo helt fantastisk at elske hinanden SÅ længe!



Jeg har netop kigget en masse billeder igennem, fordi jeg lige skulle lave et kort til min far, og jeg fandt dette: et billede af min far og jeg selv da jeg var barn - på camping! Intet er mere sommer-agtigt for mig end erindringerne om vores årlige campingtur i den gamle blå-hvide Adria (tror jeg nok!) med det lækre  rød/grønne fortelt med de brune gardiner!


For et par år siden lavede jeg et par nostalgi-indlæg - de kan varmt anbefales, hvis du har glemt hvordan tingene så ud i 70'erne og 80'erne! ;-)

Se med hér og hér og hér!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails