Short-cuts til mine sider:

14. jul. 2014

Upcomers.dk

Har du mon hørt om Upcomers.dk !?? 
Ellers check linket, og sørg for at holde første weekend i august fri!! ;-)

... Der er nemlig LÆKKERT marked/event i Vejle med masser af dygtige kunsthåndværkere/iværksættere og masser af mulighed for at se og købe fantastiske ting fra "upcomers"!

... og JEG kommer naturligvis også! Sammen med min yndlings partner-in-crime, Emilie, laver vi en workshop med hækling. Vi skal lige have lidt mere praktisk på plads før jeg tør afsløre en masse, men det bliver hyggeligt og sjovt, og deltagerne vil gå derfra med mindst 1 færdigt produkt! Skønne  Garnpusher.dk har sponsoreret en masse små garnnøgler som man frit kan benytte i workshoppen - DEJLIGT!! 

(billedet lånt fra @haandlavetkarma på Instagram)


Men MEGET mere senere! Glæder mig!!!


2 kommentarer:

  1. Nej hvor skønt søde Jane! Så ses vi jo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaa, skønne Tina! Det så jeg godt! Glæder mig SÅ meget til at se jer igen - som vi har talt om nogle gange, så er det ALT for længe siden!! :-D

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails