Short-cuts til mine sider:

6. feb. 2013

Aktiv!

Af uransaglige årsager får jeg altid lavet ufatteligt meget når jeg er sammen med andre, som f.eks. til Blogtræffet i lørdags! Og som lovet får I da lov til at se hvad jeg har rodet med i den seneste tid.

Idag den nye robot til samlingen af drengeillustrationer! Anna tog et superfint billede af den til dette indlæg (med mine - knap tørre - farver på), og den findes i en umalet udgave på Malbogen - lige til at printe og farvelægge selv ... evt. sammen med nogle maleglade børn?!!


Illustrationen kan snart erhverves på min blogshop (som jeg netop i disse dage er ved at opdatere -  og ja, jeg har lagt julevarerne væk igen! hehe), og evt. i Smuksak (jeg er lige igang med at planlægge nye kommissionsvarer).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails