Short-cuts til mine sider:

17. jan. 2013

Orv, for en begejstring!

Jeg er meget overvældet over jeres dejlige og über-begejstrede kommentarer til sangkufferten forleden. Tror ikke liiiige at jeg havde forestillet mig at den ville tage helt så mange kegler!! Men det er da fedt at høre at jeg har ramt rigtigt! ;-)

Lige nu er jeg igang med at overveje hvilke andre sange der kan kuffert-ificeres, og hvordan man griber det an når man offentliggør sangtekster, for det kan man jo ikke bare lige gøre sådan uden videre! Hvis nogen af jer har erfaring med den slags/kendskab til offentliggørelse og tilladelse af andres tekster, så er jeg meget interesseret i at høre om det!

Derudover glæder jeg mig til sidst på måneden hvor jeg har lidt over 1 uges ferie hvor der i dén grad skal knokles igennem med de mange planer i hovedet. Nogle af dem med dejlige Emilie (I kan godt glæde jer - det gør vi!!), nogle til bestillinger og nogle ender måske i Smuksak! Jeg kigger af og til på de indspark jeg har fået fra jer med idéer, og er altid åben for flere. Det er jo trods alt jer - kunderne og læserne - der har fat i den lange ende mht. behov og muligheder, så hold jer endelig ikke tilbage hvis I står og mangler noget, som I tænker jeg kunne være 'kvinden' bag! :-)

Og så har jeg planlagt en lille tur op til Smuksak! Her ligger nemlig resterne fra julesalget og fylder, og så ville det da være FEDT at få lidt nye Brilleting på hylderne!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails