Short-cuts til mine sider:

17. nov. 2012

MALBOGEN & Red Barnet

Se lige hér!! Den tyske blog, MALBOGEN, som jeg har været så heldig at være bidragyder til, udgiver nu lækre, trykte udgaver af en masse af de smukke illustrationer man kan finde på siden. Illustrationerne er trykt i rødt på tykt karton, og kan med fordel hænges op i smukke rammer og pryde væggen på såvel børneværelset som i ethvert andet rum der trænger til lidt ekstra skønhed!



MALBOGEN er trykt i 3 forskellige udgaver:
et hæfte i A4 med 24 sider til 20 €
 en mappe med 12 løsark i A4 til 35€
og en mappe med 12 løsark i A3 til 45€



Når man køber MALBOGEN via DETTE LINK
så støtter man Red Barnets tyske udgave "Save The Children" 
(du kan læse mere om deres hjælpearbejde lige HÉR
med 100% af prisen på bogen, 
da det er non-profit for både trykkeri og illustratorer!


Og fik jeg mon liiiiige nævnt at JEG også 
er repræsenteret i MALBOGENs trykte version!! ;-)

Håber at I kunne have lyst til at støtte det gode formål!???



8 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk sag og produkt. Sejt!
    Det bliver en ekstra julegave til niecen og os selv:)

    SvarSlet
    Svar
    1. LÆKKERT, Cecilie, at høre at du er lige så begejstret for det som jeg er!! :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Jøps, det synes jeg også!! Det er SÅ fedt at kunne være en del af sådan et lækkert projekt!

      Slet
  3. Wow, sikke et fedt projekt! (:

    - Kit

    SvarSlet
  4. Det er da bare så sejt. Tillykke med dit bidrag til den gode sag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Pernille - jeg er også bare SÅ glad for at jeg måtte være med!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails