Short-cuts til mine sider:

30. maj 2011

Den skønneste "Blog-gave"!

Ja, jeg havde aldrig hørt om konceptet "Blog-Gave" før jeg stødte på DETTE INDLÆG i søde Sines Blog! Hun syntes at det fantastiske billede af den lille sømand fortjente et bedre hjem hos én der værdsatte det mere end hendes søn! WOW!
Af uransagelige årsager var jeg den eneste der lagde en kommentar, og er derfor fra og med idag den lykkelige ejer af dette rigtig lækre billede af en lille sømand!



Sine har desuden skrevet - på det søde vedlagte kort - at billedet er købt hos TallerkenGalleriet og er malet af ejeren selv!
Jeg elsker den naive streg og de fine, lidt støvede farver, og billedet skal nok få det rigtig godt her hos os!!

1000 tak for den fantastiske BlogGave, 
skønne Sine - jeg er SÅ glad for den!!

5 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggaven Jane! Den er godt nok skøn :)
    Kh. Maria

    SvarSlet
  2. Tillykke med bloggaven. Den er rigtig sød.

    SvarSlet
  3. Dejligt at du er glad for den. Jeppe har nu selv taget nogle billeder som skal op på hans væg : ) Tak for de pæne ord.

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det et sødt billede, og hvor er det dejligt man kan give noget videre man ved vil få det bedre et andret sted :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails