Short-cuts til mine sider:

6. apr. 2011

Og endnu mere marked ...

Igår havde jeg en superskøn dag! Dagstimerne tilbragte jeg sammen med min dejlige og superkreative kollega og veninde, Tine, og aftenen sammen med min fantastiske søster, Rikke.

Tine & jeg havde en rigtig hyggelig kreadag, hvor der blev produceret en helt masse - både ting til marked, og lidt andet. Undervejs i al produktionen blev der også - takket være Tine, og hendes mange idéer, også plads til lidt produktudvilking: Og da jeg kom hjem fra en fed tur i biffen med søster (vi så "Red Riding Hood", som jeg var meget positivt overrasket over!) så fik jeg lige flækket et gavebevis sammen, som man kan købe, og dermed lave en forudbestilling på et af mine personlige navne-/dåbsbilleder!Fantastisk idé, Tine - tak for den! :-)

I dén anledning har jeg lige lyst til at flashe de billeder jeg har lavet i tidens løb, så I kan få en idé om, hvad det er man kan få. Det vigtige ift. billederne er kommunikationen og processen mellem køber og mig, og jeg ELSKER at blive udfordret i motiver og sammensætning.  Som I kan se på billeder, er der rig mulighed for - som køber - at sætte sit personlige præg på design og 'indhold'!





Jeg laver helst billederne i kvadratisk form (30x30 cm) men kan også - hvis det ønskes - laves i A4.
 Normalt har jeg bestillingsmuligheder på Amio, men har dog valgt at fjerne navnebillederne indtil efter markedet, da de tager meget tid (alene kommunikation, overvejelser om design og research sluger meget tid) men der kan laves bestillinger igen fra juni, satster jeg på - naturligvis også alt efter hvor mange bestillinger/køb af gavebeviser der er på Forårsmarkedet!
Glæder mig meget til at se hvordan de bliver modtaget!

11 kommentarer:

  1. Skiiide god ide Jane!!
    Lækkert med sådan en dag hvor man har tid til at være kreativ.. Vi får besøg af en taksator nu her om lidt, men mon ikke der så bagefter er tid til at være lidt kreativ..

    Hav en skøn dag..

    Knus Berit

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle fede billeder, kunne være jeg skulle ligge billet ind på et til drengene på et tidspunkt (bedre sent end aldrig)

    SvarSlet
  3. God idé med gavebeviset...er sikker på det blir et hit. Dine billeder er fantastiske!! Du tager vel nogen eksempler med til markedet så folk kan se HVOR god du er!??

    SvarSlet
  4. WOW - 1000 tak for jeres begejstring! :-D Jeg tager en mappe med med kopier af dem I kan se hér, så gæster, der ikke kender min blog, kan se hvad navnebillederne 'går ud på', og derudover kan jeg godt afsløre at der også er nogle af mine gamle 'streger' på gavebeviserne ... men dem holder jeg altså hemmelige lidt endnu! :-)

    @ Berit : Håber at taksatoren er realistisk!

    Ha' alletiders dag!

    SvarSlet
  5. Søde Jane! Det er alt alt for længe siden, jeg har været forbi din blog:( Der sker jo bare noget fedt her hele tiden, men det vidste jeg jo godt:) Jeg glæder mig så meget til at se, hvad du har med på markedet! Årh de der softies, de er da bare alt for fine!

    SvarSlet
  6. Det er såååå fedt.

    Tillykke med din kreative dag. Du har haft medvind.

    Kirsten

    SvarSlet
  7. These are so fun. What an artist!

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig bare SÅ meget til at besøge dig på forårsmarkedet!!!

    SvarSlet
  9. Tusind tak for de søde kommentarer, allesammen :-D

    SvarSlet
  10. Kære, sødeste Jane

    1000 tak for din varme og kærlig besked, det er sådan en besked der er helt ubeskrivelig dejlig at få, når man åbner op efter længere tids fravær.... vi arbejder på højtryk for at blive færdige her og jeg GLÆDER mig til at kunne sætte mig med en dejlig varm kop kaffe og "pløje" din blog igennem, jeg har jo slet ikke prøvet din DIY på african flower endnu og hvem var det der råbte højst for at få sådan en DIY????? det var da vidst mig :(
    Du kan tro jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at komme til Odense til Pakhuset, tro faktisk ikke at 7 vilde heste kan holde mig væk ;o) Sådan er vi jo vi krea-quinder, ikke til at styre når vi kan lugte krea-ting og inspiration!!!! Jeg glæder mig til at give dig et kæmpe kram :o)
    Knus Jill

    SvarSlet
  11. @ Lene: Glæder mig også rigtig meget til at hilse på dig, og alle de andre der ligger vejen forbi markedet, og få en god lille sludder (jeg har jo heldigvis ikke travlt når vi først er der! Hehe!)

    @ Jill: Jeg lover at African Flower DIY'en ikke går nogen steder, så du skal nok nå det, og HURRA for at du blev ved med at bede om den ... så vidt jeg kan se har den haft temmeligt mange 'hits' så andre har åbenbart også haft et behov.
    ... Og det kram er edderfisme en aftale! :-D

    Ha' en rigtig lækker dag!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails