Short-cuts til mine sider:

5. okt. 2010

Puslespils-ugle version 1.1 + undre-sten!

Synes lige jeg vil dele min 2. puslespils-ugle med jer. Den 1. fløj ud af vinduet, og har fundet et nyt, godt hjem, så jeg måtte lave en "Owl version 1.1" til min egen væg:



Og nu til noget HELT andet!!! 

Jeg startede for LÆNGE siden en undre-proces ift. mine malede sten (du kan læse de tidligere indlæg hér, hér og hér). Nu, hvor jeg så sad og lavede pink sten forleden, faldt jeg (ikke i bogstavelig forstand!) over "undre-stenen", som jeg - indrømmet - faktisk havde glemt alt om!
Nu vil jeg så - for den opmærksomme læser - afslutte mit lille undre-projekt med at konstatere at det desværre ikke gør den store forskel om man lader stenen ligge inde eller ude, dækket til eller i regnen. Farverne bliver (efter min mening) en lillebitte smule tydeligere - så det må, efter alt at dømme, være tidens tand der bider sig fast! (Eller osse var det bare mig der havde for meget tid da jeg startede hele denne tanke-proces!?? Temmeligt tænkeligt!)



Hvis du sidder og har enormt meget kendskab til kemi og den slags sysler, og har nogle indvendinger til mine metoder eller konklusioner er du meget velkommen til at smide en kommentar! På forhånd tak!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker!
    Må jeg få lov til at vise billedet inde på min blog?

    SvarSlet
  2. Jøps - klart da! Det er jo sådan set din skyld at jeg har lavet den i 1. omgang! ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails