Short-cuts til mine sider:

27. jun. 2013

Langeland styrer!

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har været på Langeland, men kommer du forbi i løbet af sommeren, så hør lige her!

Midt på gågaden i Rudkøbing ligger en SKØN butik! Den har haft åbent i lige knap en måned, og blandt de mange lækre varer og mærker i den meget alsidige butik findes også Brilleting!

Jeg er glad og stolt over at være blevet headhunted til at have varer i kommission i butikken, og har selv planlagt en tur ned forbi for at sige hej!

Butikken hedder BUTIK KNAG, og har endnu ikke egen hjemmeside, men du kan se og høre mere om butikken på Rikkes Blog, "Havgus", hvor der også er stemningsbilleder fra butikken!

Mange tak til Rikke og de andre ejere af butikken
for at give mig chancen for at være med i en helt ny del af landet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails