Short-cuts til mine sider:

12. apr. 2013

Jeg ligger vandret!

Ikke fordi jeg er syg (7-9-13), men fordi jeg har lynende travlt 
med at gøre klar til weekendens Slaraffenland
Et lækkert marked med ALT for mødre og deres børn 
(fædre må også gerne medbringes!).

Jeg kommer med en stand fyldt med illustrationer og legetøj til de yngste plus lidt lækkert til mødrene.

Slaraffenland finder sted i Sønderbro Kulturhus i Horsens, billetter koster 25,- kr. for voksne og GRATIS for børn. Udover stande med brugt tøj, legetøj og lign. er der stande som min med hjemmelavet, infostande for mødre og gravide og en helt masse andet, heriblandt legeafdeling med hoppeborg, tegnehjørne og ansigtsmaling.
Lørdag: 10-17
Søndag: 10-15

Så hvis du ikke skal andet sjovt i weekenden, så håber jeg at du (og nogle børn - egne eller lånte) kigger forbi! Og kom endelig hen og hils på - jeg gi'r gerne et kram ... Helt gratis! ;-)

P.s. På grund af vandretliggende-tilstanden er jeg desværre nødt til (igen) at springe over Ugens App, men lover at vende frygteligt tilbage i næste uge med App-forslag!

2 kommentarer:

  1. Det lyder super spændende Jane :) det kunne jeg godt have været med til... Du tager lige lidt billeder ikk...

    Kh. Jo

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommer da bare, Jo! ;-) Og jo - jeg skal nok se om jeg ikke lige kan få taget nogle billeder! Om ikke andet så på telefonen!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails