Short-cuts til mine sider:

9. dec. 2012

Et lidt anderledes juletræ!

Som lovet vil jeg nu vise jer nogle af de andre ting, som jeg købte hos Helle i sidste weekend! Jeg har 'installeret' dem på mit mini-juletræ (som jeg har valgt at kalde det!) som pynter hele december i min stue! Der er også 3 af sidste års ophæng fra Helles hånd, og man kan vel godt sige at jeg så småt er ved at lave en samling!
Skønhed, hygge, julestemning og tændte lys!  Lovin' it!









Den lækre Punk Angel og katten med stribet hale er fra sidste år (+ et lille ophæng, som jeg desværre ikke fik med på de mange billeder), og 'lys'-ophænget samt det fine årsophæng - sokken, som kun er lavet i 10 eksemplarer! - er fra i år!
Jeg aner bestemt en tradition, og kan ikke sige mig fri for allerede nu at glæde mig til at føje flere dejlige Helle-ophæng til mit - lidt anderledes - juletræ!

4 kommentarer:

  1. Gud hvor er det smukt. Jeg er SÅ misundelig! Jeg vil også have noget af Helles julepynt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ... ja, og så skal jeg hilse og sige at mere vil ha' mere! Jeg har jo ikke NÆR nok, vel!? ;-)

      Slet
  2. Hvor er det smukt og dejlige sager hende Helle har kreeret :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails