Short-cuts til mine sider:

18. apr. 2012

Ferie

Hvor er det dog en lækker overskrift, og alligevel er det ikke helt så lækkert som det lyder. Jeg har nemlig valgt (!?!) at være syg nu for 3. ferie i træk! AAAARGH!
Denne gang er det dog 'kun' ondt i maven og migrænelignende hovedpine, men det er nok til at jeg ikke kan overskue alle de ting jeg ellers havde planlagt at se på/tage mig af/organisere/skaffe af vejen!

Og for så lige at gøre det hele lidt mindre overskueligt, så bruger jeg min sparsomme frisk-tid på overspringshandlinger, som i sidste ende giver mig flere opgaver når jeg bliver heltidsfrisk igen ... som f.eks. at genåbne min Amio-biks!

SUK!

Lærer jeg det mon nogensinde, det struktur-pjat?!!


6 kommentarer:

  1. God bedring.
    Måske har du krav på erstatningsferie? Det er da værd at undersøge.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Kirsten. Jeg skal desværre have været syg fra 1. feriedag, og det har jeg ikke været nogle af gangene, så ingen erstatningsferie til mig. Men det går nu også endda. Jeg er heldigvis frisk igen! :-)

      og lækker torsdag til dig!

      Slet
  2. God bedring du - det haster vel ikke mere end det jager med at få genåbnet - du gaber vist over lidt for meget til at kunne følge med i din tankevirksomhed -

    se nu hellere at komme af med migrænen - den må da i den grad dræne dig helt ud til fingerspidserne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mille! Og nej- du har ret. Det er til hver en tid bedre at bruge krudtet på at slappe af, men det er nok lidt det der er og bliver min store øvelse!

      Ha' en dejlig torsdag! :-D

      Slet
  3. God bedring. Det er da lidt træls

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Jeg er heldigvis energisk igen, og igang med en masse hyggelige og selvvalgte projekter!

      Ha' en skøn torsdag! :-)

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails