Short-cuts til mine sider:

8. mar. 2012

Mere påskepynts-inspiration!

Min lille opfordring forleden til at dele inspiration til påskepynt bragte mig en tur til Sverige! Ej, ok - ikke fysisk, men jeg fik et link til denne svenske blog med et skønt koncept: En påske-og forårs-kunsthåndværks-stafet! (på svensk: "Pysselstafetten - Påsk och vårlängtan")

Billedet er lånt hér!

Det hele går - i al sin enkelhed - ud på at forskellige bloggere har meldt sig. Så får de et skema om hvornår de er 'på' og den pågældende dag skal de poste en DIY, og så linkes der og lægges billeder på "hjemme-bloggen".
D.v.s. masser af eksponering af sin blog og sine fantastiske idéer, og samtidig kan man finde en skøn samling af idéer i samme genre! Det er da genialt at man kan gå ind og blive spammet af påske- og forårsidéer 1 sted!! (som ikke nødvendigvis er Pinterest ... kremt, host!!)

Dette er nr. 6 i rækken af Pysselstafetter og jeg synes det er alletiders idé! Måske noget som nogen havde lyst til at tage op her i Danmark?!!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var så lidt! ;-) Det er jo trods alt svenskerne vi skal takke!

      Slet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails