Short-cuts til mine sider:

26. mar. 2012

Dagplejepåskepynt!

Idag har vi lavet påskepynt i min dagpleje.
Hvert barn tegnede på et stort gult stykke karton (A4) og et lille stykke i "deres" farve. Herefter klippede jeg hhv. fugle/kyllinger ud af det gule og små æg ud af det farvede.
Så er de sat sammen så der under hver fugl hænger 4 små æg - 1 fra alle 4 børn i dagplejen.
Jeg synes faktisk - i al beskedenhed - at det er en superfed idé, og resultatet er da også ret æstetisk.
Og så er jeg top-stolt af ungerne, som fik lavet nogle skønne streger!

:-)

Glædelig mandag!


6 kommentarer:

  1. God ide! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åh, Jane!
    Endnu engang har du forvandlet noget så enkelt til noget ganske ENESTÅENDE og FEDT!

    Jeg elsker dit kreative sind!

    Forårshilsner fra
    En kæmpe fan!!

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen så god til at få idéer og ikke mindst til at føre dem ud i livet :) Det er jo både enkelt og fint - og det er en god kombination, når der er små børn med i processen :)
    Dine dagplejebørn er heldige!:)

    SvarSlet
  4. Hvor fint! Og super skønt at den er lavet sammen med ungerne :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det en fin idé. Jeg gik også lidt med en drøm om at være kreativ dagplejemor - men der var desværre ikke brug for dagplejemødre i mit område her..

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails