Short-cuts til mine sider:

29. aug. 2011

Vind en original "Brille-ting"!

På min Facebook-side, Brilleting, kan man lige nu være med i konkurrencen om en af mine originale illustrationer!



Jeg trækker vinderen blandt alle som 'synes godt om' siden når der er 100 ... som 'synes godt om', altså!

Så er du ikke allerede meldt til eller kender en masse, som ville synes om at blive opdateret når jeg laver noget nyt og/eller sjovt, så er det måske et meget godt tidspunkt at kigge derind!

Du kan se en oversigt over mine originale tegninger/illustrationer/akvareller lige HÉR
(og jeg har lige købt nyt, lækkert papir, så mon ikke der er nyheder på vej!?)

4 kommentarer:

  1. Birdie

    Jeg er med, og inviterer mine venner til at kigge ind, og ikke nok med det - de skal synes om den superfine side. Brilletingen er jeg vild med..Kan vældig godt lide sådan en blæret påfugl, for det ha jo, når hele fjerpragten vises frem..
    Kunne man være så heldig..

    Hilsen birthe.gug@live.dk

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails