Short-cuts til mine sider:

21. aug. 2011

DAMN, jeg er heldig!

Jeg har nemlig vundet en Give Away ... og så igen - det har jeg faktisk ikke ... men det har jeg alligevel!

Forklaringen er, at SØDE Dorthe vandt gevinsten hos de skønne OhDeer-søstre, og da vi havde pjattet lidt med at dele præmien inden da, så holdt hun sit ord, og delte sin fine gevinst med mig!!

Gevinsten bestod jo af 2 valgfrie smykker hos OhDeer, så jeg valgte denne superfede Bambi-kæde, som jeg bad om at få sendt med de ting som jeg - ups - kom til at shoppe i butikken (superfede røde øreringe og toplækkert koralfarvet FLEA-armbånd!) ... man kan jo for f***** ikke lade være, når der er SÅ mange fantastiske ting!!

Billedet er lånt herfra!


Så tusind tak til Dorthe for gavmildhed og sødhed (!) og til Heidi & Tina for den smukke gevinst, og for at have lavet SÅ mange lækre ting som jeg nu er den lykkelige ejer af hele 3 af!!

4 kommentarer:

  1. EJ tillykke!!! Ih, hvor er det bare skønt med den slags!

    SvarSlet
  2. Vi vil se det på :-D - Smukt - tillykke med det

    SvarSlet
  3. Tillykke!! :D Hvor er den sød!

    SvarSlet
  4. Tillykke!

    Den er supersød!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du har tid og lyst til at lægge en kommentar! Det er bare SÅ dejligt med feedback!! :-)
Ha' en rigtig fantastisk dag!

Related Posts with Thumbnails